موزه هنرهای معاصر میزبان نمایشگاه "دیروز نقاش امروز هنرمند" 

نمایشگاه "دیروز نقاش امروز هنرمند" روز پنجشنبه ۴ مهر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش ایمنا، موزه هنرهای معاصر اصفهان در راستای نیل به اهداف عالی خود و با توجه به نیازهای فرهنگی اجتماعی معاصر، درتلاش است تا با برگزاری سلسله نمایشگاه های پژوهشی به ارائه آثار هنرمندان اصفهانی از دیروز تا امروز بپردازد که نمایشگاه "دیروز نقاش امروز هنرمند" نخستین نمایشگاه از این سلسله نمایشگاه ها است.

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان در این خصوص اظهار کرد: موزه هنرهای معاصر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری انجمن هنرمندان نقاش اصفهان نمایشگاه "دیروز نقاش امروز هنرمند" را  از روز  پنجشنبه ۴ مهرماه تا ۱۰ آبان ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می کند.

مهدی تمیزی افزود: در این نمایشگاه به هنرمندانی پرداخته می شود که با نقاشی کار خود را آغاز کرده اند ولی ممکن است امروز به ویدیو آرت، چیدمان، مجسمه و ... گرایش پیدا کرده باشند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در نوع خود ویژه است، ادامه داد: هرکدام از ۷۲ هنرمند، تعداد ۴ اثر از آغاز نقاشی، دوره میانی نقاشی و از اکنون خود به نمایشگاه ارائه کرده اند که مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

وی گفت: این‌ نمایشگاه پژوهشی است لذا مخاطب زمان میگذارد و از آغاز فعالیت هنرمند تاکنون را درک می کند.

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان خاطرنشان کرد: انتخاب هنرمندان به صورت فراخوان نبوده بلکه هنرمندانی انتخاب شده اند که بیش از ۱۵ سال سابقه مستمر هنری و زندگی در بوم اصفهان را داشته و همچنین فعالیت هنری خود را با نقاشی آغاز کرده اند.

کد خبر 390881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.