تحصیل ۱۶ هزار و ۶۳۲ دانش‌آموز تحت پوشش امداد در استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: تعداد دانش آموزان تحت پوشش امداد در کل استان ۱۶ هزار و ۶۳۱ نفر است همچنین کمک‌های امداد از طریق منابع دولتی، صدقه و کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در حال توزیع در استان است.

محمدرضا متین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان اظهار کرد: تعداد دانش آموزان تحت پوشش امداد در کل استان ۱۶ هزار و ۶۳۱ نفر است.

وی در خصوص آمار تفکیک شده این دانش‌آموزان افزود:  هشت هزارو ۴۰ نفر دانش‌آموز پسر و هشت هزار و ۵۹۱ دانش‌آموز دختر تحت پوشش کمیته امداد استان در حال تحصیل هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تصریح کرد: از این تعداد دانش‌آموز سه هزار و ۴۷۵ نفر ساکن مناطق روستایی و

۱۳ هزار و ۱۵۶ نفر هم ساکن مناطق شهری هستند.

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموز بازمانده از تحصیلی که تحت پوشش امداد باشد نداریم، اظهار کرد: سه هزار و ۷۴۸ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی اول و سه هزار و ۹۹۱ نفر تحت پوشش امداد در مقطع ابتدایی دوم هستند.

متین‌پور در خصوص تعداد دانش‌آموزان مقطع متوسطه گفت: چهار هزار و ۷۶۷ نفر در دوره متوسطه اول و چهار هزار و ۱۲۵ نفر در متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند همچنین چهار هزار و ۹۵۴ نفر دانش‌آموز تحت پوشش در شهر اصفهان ساکن هستند.

وی آمار دانشجویان تحت پوشش استان اصفهان را سه هزار و ۳۹۷ نفر دانست و افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۲۱۱ دانشجو دختر و یک هزار و ۱۸۶ دانشجو پسر هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه کمک‌های امداد در کل استان به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید در حال توزیع است، تصریح کرد: این کمک‌ها از چند منبع توسط کمیته امداد در حال توزیع است که منابع دولتی، منابع صدقه و محل کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها از جمله تامین این منابع است.

وی با اشاره به اینکه آمار تجمیع شده این کمک‌ها تا پایان مهرماه مشخص و به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید، گفت: به تمام خانواده‌های تحت پوشش امداد در آستانه سال تحصیلی کمک هزینه خرید، کمک هزینه کتب درسی، هزینه ثبت‌نام، کمک هزینه خرید لباس و لوازم‌التحریر از سه منبع مذکور به دانش‌آموزان تحت پوشش امداد تعلق می‌گیرد.

کد خبر 390879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.