پذیرایی شهرداری بناب از موکب حسینی

شهردار بناب گفت: شهرداری امسال نیز همانند سال‌های گذشته به مناسبت فرارسیدن اربعین موکب پذیرانی از زائران حسینی را در محل مسجد راه کربلای بناب برپا می‌کند.

به گزارش ایمنا، محبوب تیزپاز با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و تجارب به دست آمده از هشت سال جنگ تحمیلی و جنگ سه روزه در سال ۷۷ با طالبان در حال حاضر از نظر علم و تکنولوژی در حوزه نظامی به درجه‌ای رسیده‌ایم که توان سرگونی پیشرفته‌ترین پهبادهای جاسوسی آمریکا در نیروهای مسلح کشور ایجاد شده است.

وی عزت و استقلال امروز کشور را مرهون از خودگذشتگی‌ها و فداکاری‌های شهدا دانست و عنوان کرد: نوکری سران کشورهای عربی برای آمریکا و سایر قدرت‌های دنیا برای آن‌ها مایه ننگ است، زیرا هیچ‌گاه اختیار امور خود را در دست نخواهند داشت.

شهردار بناب افزود: کشورهای عربی امروز متوجه شده‌اند که کشوری مقتدر و مستقل در همسایگی آنان وجود دارد که با تکیه بر توان ملت خود به اوج اقتدار و عزت رسیده است و هیچ کس جرأت رویارویی با آن را ندارد.

تیزپاز با اشاره به تلاش هئیت‌های مذهبی این شهر در برگزاری مراسمات باشکوه ایام محرم و به‌ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: شهرداری امسال نیز همانند سال‌های گذشته به مناسبت فرارسیدن اربعین موکب پذیرانی از زائران حسینی را در محل مسجد راه کربلای بناب برپا می‌کند.

وی ادامه داد: شهرداری وسایل مختصر پذیرایی و نصب موکب را را در اختیار همه هیئات قرار می‌دهد تا زائران حسینی که از این شهر عبور می‌کنند پس از پذیرائی مردم بناب به مسیر خود ادامه دهند.

کد خبر 390875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.