عملیات لایروبی رودخانه شهر چای ارومیه در حال اجرا است

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل بارش‌های پاییزی، لایروبی کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی در دره چای ارومیه جزء اولویت‌های لایروبی قرار دارد.

به گزارش ایمنا، امیر سحابی از روند اجرای عملیات لایروبی رودخانه شهر چای ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر عملیات لایروبی رودخانه شهر چای ارومیه در حال انجام است، اما به دلیل رهاسازی آب امکان انجام عملیات مستمر وجود ندارد.

وی افزود: طبق مشاهده‌های میدانی کانال دره چای ارومیه نیز از وضعیت نامناسبی برخوردار است و نیاز به لایروبی دارد که این اقدامات نیز در دستور کار معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه قرار می‌گیرد.

سحابی با بیان اینکه انباشت زباله در کانال‌های آب در سطح شهر ارومیه چهره شهر را بسیار زشت و ناپسند جلوه می‌دهد، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم فرهنگ شهرنشینی و نریختن زباله در کانال‌های شهری را رعایت کنند تا شاهد شهری عاری از زباله باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: لزوم فرهنگ‌سازی و جلوگیری از ریختن زباله در سطح شهر و کانال‌های آب به شدت احساس می‌شود و مردم و مسئولان باید با همکاری یکدیگر بتوانند در این زمینه تلاش کنند.

کد خبر 390873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.