لشکر شکست خورده آبی به اردوی ذوب‌آهن رسید

تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تلخ در دربی هفته چهارم باید در هفته پنجم نبردی بسیار سنگین را در خانه ذوب‌آهن برگزار کند.


به گزارش خبرنگار ایمنا هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز آغاز می‌شود که سرخابی‌های تهران بعد از برگزاری دربی شماره 90 خودشان در هفته گذشته باید در دیدارهایی سنگین به مصاف رقبای اصفهانی بروند. در این میان شاگردان استراماچونی که در 4 هفته قبلی فقط 2 تساوی بدست آورده‌اند شرایطی بسیار سخت را در اصفهان پیش رو خواهند داشت و تقابل با ذوب‌آهن آماده می‌تواند کار را برای آبی‌ها بدتر از قبل کند. اگر شاهین بوشهر بتواند در باغزی روز پنجشنبه ماشینسازی را دز شهر تبریز ببرد احتمال سقوط آبی‌ها به رتبه پایانی جدول لیگ هم وجود دارد و این برای اعتبار استقلال بیش از حد تاسف‌بار خواهد بود.

استقلال شمشیر دولبه

استقلالی‌ها در مقابل پرسپولیس یک پنالتی از دست دادند و در نهایت مغلوب گل به خودی سید حسین حسینی شدند تا فشارها بر روی بازیکنان این تیم بیشتر شود. استقلال سرخورده از دربی در شرایطی به دیدار ذوب‌آهن می‌رود که می‌توان برای عملکرد این تیم دو حالت متصور بود. یک احتمال وجود دارد که استقلال بی روحیه و بی اعصابی که از دربی خارج شده و در این چند روز هم زیر فشار انتقاد هوادارانش بوده نتواند در مقابل ذوب‌آهن کاری از پیش ببرد و عملکرد بازیکنان این تیم به واسطه شکست در مقابل رقیب قرمز خودشان در مقابل ذوب‌آهن اجازه درخشش به بازیکنان این تیم را ندهد. اما در طرف مقابل ممکن است بازیکنان از شکست قبلی در مقابل پرسپولیس پلی برای موفقیت بسازند و به قصد جبران و کم کردن فشار انتقاد از تمام توان برای شکست ذوب‌آهن و گرفتن 3 امتیاز استفاده کنند که این مسئله باید مورد توجه منصوریان قرار بگیرد.

منصوریان میزبان تیم محبوب

علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن سابقه نشستن بر روی نیمکت استقلال و حضور در دربی تهران را دارد و بدون شک به خوبی از حال و هوای بازیکنان استقلال و آندره استراماچونی آگاه است و ترکیب تیمش را هم بر همین اساس به دیدار آبی‌ها خواهد فرستاد. اما نباید از انگیزه‌های پنهان منصوریان هم گذشت که با وجود علاقه شدید به استقلال دلش می‌خواهد خودش را به هواداران تیم محبوبش اثبات کند و همین تفکر ترکیب ذوب‌آهن را برای این بازی هجومی خواهد کرد. منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن در بازی دور برگشت فصل قبل با تیمش 3 گل از استقلال آماده آن روزها دریافت کرد ولی در این فصل نه استقلال نشانی از تیم سال قبل را دارد و نه منصوریان به عنوان یک سرمربی تازه کار بر روی نیمکت تیمش می‌نشیند و به همین دلیل هواداران ذوب‌آهن در انتظار نمایش خوب تیمشان هستند تا در بازی فردا که از ساعت 18:30 و با قضاوت بیژن حیدری در استادیوم فولادشهر آغاز می‌شود بتوانند هر 3 امتیاز را در اصفهان نگه دارند.

تبریزی در مقابل میلاد

در ترکیب استقلال مرتضی تبریزی به عنوان کاپیتان سابق ذوب‌آهن به فولادشهر برمی‌گردد تا در مقابل میلاد فخرالدینی بازی کند که خودش یک استقلالی دو آتشه است و عملکرد هر دو نفر مورد توجه رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. علی کریمی هم به خاطر اخراج در بازی قبلی در مقابل ذوب‌آهن حضور نخواهد داشت. در روزهای گذشته اخبار متفاوتی در مورد نحوه میزبانی ذوب‌آهن در این بازی و آماده نبودن گیت‌های ورودی تماشاگران به گوش رسید اما بر اساس سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن و دبیر هیات فوتبال استان اصفهان مشکلی در بحث برگزاری این مسابقه در استادیوم فولادشهر وجود ندارد و به احتمال زیاد از سکوهای جدید ضلع جنوبی استادیوم هم با حضور هواداران رونمایی خواهد شد.

ترکیب  احتمالی تیم ذوب‌آهن: یوسف بهزادی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی،  مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان ،محمدرضا عباسی، ارسلان مطهری

ترکیب احتمالی استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی،شاهین طاهرخانی، وریا غفوری،  میلیچ، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی

کد خبر 390871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.