اصولگرایان بدنه رای‌ساز خود را به کارزار انتخابات دعوت کنند

یک سیاستمدار اصولگرا و نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان نباید چهره های سیاسی که مردم با آن‌ها همزاد پنداری نمی کنند و گذشته آن‌ها حکایت از ایجاد دغدغه ها و مشکلات برای مردم در سطوح مختلف است را در انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی به میدان بیاورند.

حمید رسایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتخابات دوره بعدی مجلس شورای اسلامی و تحولات سیاسی اخیر کشور، اظهار کرد: با توجه به عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در مسائل و ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی، زمانی که مردم به عنوان یک نماینده اصلاحات به این دولت نگاه می کنند و اصلاح طلبان را با اصولگرایان مقایسه می کنند شاید به یک جمع بندی برسند که جریان اصولگرایی در زمان اداره کشور، منافع بیشتری را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه موفقیت اصولگرایان در انتخابات دوره بعدی مجلس شورای اسلامی مشروط است، تصریح کرد: توفیق اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشروط به حضور افراد موفق در لیست انتخاباتی این جناح است. پیشینه و سابقه افرادی که به عنوان نامزد در لیست اصولگرایان برای انتخابات بعدی مجلس شورای اسلامی معرفی می شوند بسیار حائز اهمیت است.

این سیاستمدار اصولگرا و نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم به سابقه سیاسی و فعالیت های اخیر نامزدهایی که اصولگرایان در لیست خود قرار می دهند، توجه زیادی خواهند کرد. اصولگرایان باید بدنه رای ساز و قابل توجه خود را در انتخابات اسفندماه به کارزار انتخابات دعوت کنند. هنوز برای پیش بینی درباره وضعیت جناح های مختلف در انتخابات آینده زمان لازم است و باید ببینم جبهه های سیاسی مختلف کشور در ماه های آینده چه فعالیت هایی خواهند داشت.

رسایی اضافه کرد: اصلاح طلبان به دلیل اینکه خود را با بدنه اداری دولت دوازدهم و حسن روحانی پیوند زده اند باید پاسخگوی عملکرد رئیس جمهور و دولت دوازدهم در همه ابعاد و چارچوب ها باشند و از این رو احتمال اینکه مردم نتوانند به این جناح مجددا اعتماد کنند، بسیار زیاد است.

وی با اشاره به نقاط ضعف اصولگرایان در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مهم ترین عاملی که می تواند در سرنوشت انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه تاثیر گذار باشد و برای آن‌ها مشکل ایجاد کند این است که جناح اصولگرا با درک نکردن وضعیت معیشتی مردم، چهره ها و فعالان سیاسی را به میدان بیاورد که مردم نه تنها با آن‌ها همزاد پنداری و تعامل ندارند بلکه نگاه به سوابق و گذشته اجرایی آن‌ها حکایت از ایجاد دغدغه ها و مشکلات برای مردم در سطوح مختلف است.

کد خبر 390867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.