پرسپولیس تهران- سپاهان؛ دوئل رقبای جنجالی در آزادی

در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال فردا تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر، فردا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان

پنجشنبه، چهار مهر، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

پخش زنده: شبکه‌ سه

ورزشگاه: آزادی

آخرین رویارویی: پرسپولیس تهران صفر- سپاهان صفر (لیگ برتر)

داور: وحید کاظمی

پرسپولیس:

پرسپولیس که چند هفته پیش با شکست برابر تراکتور وارد بحران شده بود با پشت سر گذاشتن تعطیلات فیفا روند بسیار خوبی گرفت و با شروع مجدد لیگ برتر، دو پیروزی برابر صنعت نفت و استقلال و کسب ۶ امتیاز آنها را تا رتبه دوم بالا کشاند. شاگردان کالدرون که یکشنبه گذشته دربی تهران را با یک گل به سود خود به پایان رساندند اکنون در اوج شرایط روحی و روانی قرار دارند و قطعا برای کسب یک برد دیگر برابر سپاهان صف آرایی می‌کنند.

پرسپولیس اکنون هم امتیاز با شهر خودروی صدرنشین با ۹ امتیاز در رده دوم جدول است و تفاضل گل باعث صدرنشینی تیم مشهدی شده است. این سومین دیدار خانگی پرسپولیس در لیگ نوزدهم است، این تیم دو دیدار خانگی قبلی خود را نیز با نتیجه یک بر صفر برده است.

پرسپولیس در حالی برابر سپاهان قرار می‌گیرد که فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و کمال کامیابی نیا نیز همچنان مصدوم است ضمن اینکه حضور سید جلال حسینی در دیدار برابر سپاهان نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد، او که گفته می‌شود به دلیل عدم حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس از کالدرون دلخور است گویا اعلام کرده است به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم را همراهی کند اما از سوی دیگر کالدرون اعلام کرده است که کاپیتان پرسپولیس مشکلی برای همراه این تیم ندارد.

سپاهان

شاگردان امیر قلعه نویی در این فصل روند نزولی را در نتیجه گیری داشته‌اند. آنها پس از دو برد در دو هفته ابتدایی، در دو هفته اخیر دو تساوی بدون گل همراه با عدم نمایش یک عملکرد دلنشین ارائه داده‌اند و حالا سخت به دنبال این هستند که از شر این تساوی‌ها رها شوند تا دوباره به روند خوب خود بازگردند.

سپاهان هفته گذشته برابر نفت مسجد سلیمان که یک بازی بسته ارائه داد نتوانست آنچنان که انتظار می‌رفت خوب بازی کند و در باز کردن لایه‌های دفاعی مهمان ناکام بود اما جدال با پرسپولیس آن هم در آزادی کاملا متفاوت خواهد بود زیرا پرسپولیس فوتبالی هجومی را در خانه ارائه می‌دهد و شاید برای سپاهان مهم‌تر این باشد که در خانه رقیب عقب نیفتد.

سپاهان برای دیدار با پرسپولیس محمد ایران‌پوریان و محسن مسلمان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: 

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و جونیور براندائو

ترکیب احتمالی سپاهان: 

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، جورجی ولسیانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، امید نورافکن، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روس استنلی

کد خبر 390853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.