جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد

اطلاعیه دانشگاه آزاد درباره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد صادر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اعلام شد.

براین اساس، داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۸ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل نسبت به انتخاب حداکثر یک صد رشته محل از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

داوطلبان برای انتخاب رشته لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی به سامانه وارد شده و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته اقدام کنند.
۳-داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه های هنر و یا زبانهای خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل رشته و محل های این دو گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور کنند.
ویرایش رشته و محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته امکان پذیر بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند. 
پذیرش رشته پزشکی واحد زاهدان تنها از میان داوطلبان بومی استانهای سیستان و بلوچستان ، خراسان جنوبی و هرمزگان است.
به داوطلبان اکیدا توصیه می شود قبل از انتخاب رشته دفترچه راهنمای مربوطه را از سامانه دریافت و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

کد خبر 390837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.