نحوه خرید بلیط بازی ذوب آهن و استقلال تنها از طریق سایت باشگاه ذوب آهن

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: تنها راه تهیه بلیط بازی استقلال و ذوب آهن مراجعه به سایت باشگاه می باشد وبه هیچ وجه ودر هیچ مکانی منجمله مقابل ورزشگاه فولادشهر و... بلیط فروشی انجام نخواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، در گفتگو با سایت این باشگاه اظهار کرد: از صبح امروز درگاه الکترونیکی سایت باشگاه جهت تهیه بلیط دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال در دسترس است.

وی افزود: جهت رفاه و راحتی هواداران وعلاقه مندان به تماشای دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران و همچنین ساماندهی و کنترل توزیع بلیط دیدارهای حساسی از این دست، ترتیبی اتخاذ شده که از همین لحظه با مراجعه به آدرس سایت باشگاه و مراجعه به لینک سامانه الکترونیکی فروش بلیط کلیه تماشاگران و مردم استان اصفهان و هواداران تیمهای میهمان می توانند به راحتی با مراجعه به سایت باشگاه به آدرس  www.zobahanclub.com  بلیط مسابقات را دریافت نمایند.

وی تصریح کرد : تنها راه تهیه بلیط این مسابقه مراجعه به سایت باشگاه می باشد وبه هیچ وجه ودر هیچ مکانی منجمله مقابل ورزشگاه فولادشهر و... بلیط فروشی انجام نخواهد شد.

کد خبر 390813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.