شاخص کل بورس امروز ۲ مهرماه افزایشی ماند + جدول

شاخص کل بورس تهران که از ساعت ۹ صبح امروز روند صعودی در پیش گرفته بود در ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه کاهشی شد و در نهایت با ۷۳۵ واحد افزایش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه‌شنبه با افزایش ۷۳۵ واحدی به رقم ۳۱۲ هزار و ۲۰۶ واحد رسید.

بر این اساس شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز سه‌شنبه دوم مهر ماه مانند روز گذشته در جهت افزایشی بوده و با رشد ۷۳۵ واحد به رقم ۳۱۲ هزار و ۲۰۶ واحد رسید.شاخص کل با معیار هم وزن ۳۳۲ واحد رشد کرده و به رقم ۹۰ هزار و ۳۵۱ واحد رسید.ارزش روز بازار در بورس اوراق بهادار تهران به بیش از یک میلیون و ۱۴۱ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورس بیش از ۴.۹ میلیارد سهام حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۵۲۸ هزار نوبت معامله و به ارزش دو هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.امروز شاخص قیمت در بورس تهران با معیار وزنی ارزشی ۱۹۷ واحد رشد کرده و به رقم ۸۳ هزار و ۹۱۲ واحد رسید.شاخص قیمت با معیار هم وزن ۲۲۲ واحد رشد کرده و به رقم ۶۰ هزار و ۴۸۰ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با افزایش ۷۲۴ واحد به رقم ۳۵۹ هزار و ۴۲۵ واحد رسید.شاخص بازار اول بورس با افزایش ۲۷۰ واحدی به رقم ۲۲۶ هزار و ۸۷۶ واحد رسید.شاخص بازار دوم بورس با افزایش ۲هزار و ۶۷۷ واحد به رقم ۶۳۵ هزار و ۱۳ واحد رسید.

امروز نمادهای مدیریت سرمایه‌گذاری امید، پالایش نفت اصفهان، تاپیکو و پتروشیمی جم، در تقویت شاخص بورس بیشترین اثر را داشتند و نمادهای معدنی و صنعتی گل گوهر، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و گروه مپنا بیشترین اثر کاهشی در شاخص کل را داشته‌اند.

نمادهای پر بیننده در بورس تهران شامل بانک تجارت به قیمت هر سهم ۴۷۶ ریال، بانک صادرات ۵۲۰ ریال، سایپا ۱۸۳۳ ریال، ایران خودرو ۷۱۹۷ ریال، فولاد مبارکه اصفهان، بانک پارسیان به قیمت هر سهم ۳۵۰۴ ریال و بانک پاسارگاد به قیمت ۲۳۲۸ ریال از نمادهای مورد علاقه فعالان بورس بودند.

کد خبر 390804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.