تدوین شیوه‌نامه بازاریابی خدمات گردشگری کیش در فضای مجازی

مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری منطقه آزاد کیش از تدوین شیوه‌نامه بازاریابی و فروش خدمات گردشگری این منطقه خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی ابراهیمی اظهار کرد: مسئولان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ملزم به نصب نرخ‌نامه ابلاغی در معرض دید گردشگران هستند.

وی با اشاره به گسترش فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی در چند ماهه اخیر، تصریح کرد: شیوه‌نامه چگونگی فعالیت سامانه‌های بازاریابی و فروش خدمات گردشگری در فضای مجازی تدوین شده و به‌زودی تصویب می‌شود، بر اساس این شیوه‌نامه، مسئولان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری وظیفه دارند که سامانه‌های مجازی فروش خود را به این مدیریت معرفی کنند تا پس از بررسی کارشناسان، گواهی تائید فعالیت برای سامانه‌ها صادر شود. 

مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش ادامه داد: ۱۳۷ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در جزیره کیش تحت نظارت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد و جامعه دفاتر مسافرتی و گردشگری کیش فعالیت می‌کند، البته مسئولان دفاتر موظفند به صورت ماهانه گزارش عملکرد خود را به این مدیریت ارایه کنند. 

ابراهیمی افزود: برابر ضوابط و شاخص‌های تعیین شده با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف و مسافربرهای شخصی برخورد و از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برگزیده تقدیر می‌شود.

کد خبر 390801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.