شعار انتخابات ۹۸ "گام دوم انقلاب، قانون مندی، وانسجام ملی" است

نطنز- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: شعار انتخابات ۹۸ "گام دوم انقلاب، قانون مندی و قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی" نامگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حیدر قاسمی در آیین تکریم و معارفه فرماندار نطنز با اشاره به این که واقعه عاشورا یک حادثه نبود بلکه یک فرهنگ است، اظهار کرد: عاشورا فرهنگ انسانیت، آگاهی و معروف در مقابل تزویر و نیرنگ و ریا، کج فهمی و منکر بود و امام حسین(ع) در مقابل ظلم و ذلت و منکر ایستادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: امروز مسئول بودن در نظام ما یک ارزش است چرا که خدمت کردن از هر زمان دیگری نیاز به ایثار، فداکاری و شناخت موقعیت ها و شرایط دارد.

قاسمی افزود: امروزه به دلیل توسعه تکنولوژی، تنوع نیازها و شرایط متفاوت و پیچیده جامعه، انتظارات، مطالبات و نیازها بسیار متنوع تر از گذشته است و خدمت کردن نیز بسیار سخت تر از گذشته شده است.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به اینکه دشمنان نظام راه های جدید و افزایش فشارها را در پیش گرفته اند، گفت: در این راه اتکا و اعتماد به قدرت مردم و رفتن به سمت مردم و استفاده از ظرفیت بزرگ اجتماعی مردم یکی از راهکارهای مقابله با دشمن است و حضور بین مردم و داشتن زبان گفتمان با مردم، نظام را به مسیر توسعه و تعالی هدایت می کند.

 معاون سیاسی استانداری اصفهان به موضوع انتخابات مجلس در اسفند ۹۸ اشاره کرد و گفت: شعار انتخابات ۹۸ "گام دوم انقلاب، قانون مندی و قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی" نامگذاری شده است.

رمضانعلی فردوسی، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نطنز نیز گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری همه مدیران ادارات و دستگاه قضایی شهرستان در برطرف کردن مشکلات و توسعه و خدمت به مردم به خوبی عمل کنیم.

وی گفت: با همکاری همه عزیزان اعم از مسئولان دستگاه های اجرایی، شوراها، گروه ها و احزاب و همه کسانی که در شهرستان موثر هستند نیازمندیم و دست همکاری به سوی آنان دراز می کنم، در اتاق بنده بر روی همه باز است تا  بتوانیم از همه فرصت ها و نقاط قوت و پتانسیل های این شهرستان با تمام توان در خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم و با حمایت های دولت گام های اساسی برداریم.

کد خبر 390783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.