اصلاح تابلوهای نامگذاری معابر سبزوار

مدیر روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: با توجه به اهمیت پاسداشت و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، تابلوهای نامگذاری کوچه‌های فرعی و منشعب فاقد عنوان "شهید" در معابر اصلی شهر از جمله بلوارهای شهدای کوشک، شهید مدرس و شهید باهنر اصلاح می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد اختریان با اشاره به اصلاح تابلوهای نامگذاری کوچه‌ها و معابر شهری سبزوار، اظهار کرد: با توجه به اینکه تابلوهای نصب شده در معابر منشعب از بلوارهای مذکور در سنوات گذشته نصب شده بود، شهرداری از ابتدای امسال اقدام به اصلاح تابلو کوچه های فاقد عنوان "شهید" کرد.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح تابلوهای نامگذاری خیابان‌های مذکور در نوروز امسال با ذکر نام شهید صورت گرفته است، اظهار کرد: از امشب اصلاح ۳۰ تابلو پایه‌ای در کوچه‌های بلوار شهدای کوشک آغاز و سپس در بلوارهای شهید مدرس و شهید باهنر نیز اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری سبزوار با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۵۰ تابلو نامگذاری فاقد عنوان "شهید" اصلاح شده است، تصریح کرد: شهدا و خانواده آن‌ها حق بزرگی بر همه مردم دارند و وظیفه ما آن است که از آرمان‌ها و دستاوردهای آنان به نحو شایسته پاسداری کنیم.

اختریان خاطرنشان کرد: شهروندانی که مایل به نامگذاری کوچه و محلات خود به نام "شهدا" هستند پس از تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران و بررسی کمیته نامگذاری، اقدامات لازم مبنی بر نصب تابلو در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 390782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.