بیش از ۶ هزار تماس با اداره ۱۳۷ در یک هفته

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۵۸۷ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۷۴ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۶ درصد، ۳۰۲ تماس معاونت عمران معادل چهار و نیم درصد و ۱۱۷ مورد نیز ترافیکی شامل یک و نیم درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۷۸۸ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با رفع خطر و رفع سد معبر، ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز غیرمجاز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۱ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۳۱۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۷۷۲ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به حمل ونقل عمومی و شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان و حمل و نقل عمومی را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 390775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.