آمادگی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای جابجایی زوار اربعین از اختصاص ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به این امر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سجاد سلیمانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اهمیت مراسم باشکوه اربعین سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: بسیج امکانات، تجهیزات و تدوین برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ارتقاء خدمت‌رسانی در حوزه حمل و نقل به زائران از عمده‌ترین اهداف برگزاری کمیته اربعین سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه درباره آخرین مصوبات دومین جلسه کمیته اربعین این سازمان، گفت: کمیته اربعین سازمان اتوبوسرانی پیرو تصمیمات ستاد اربعین استان، در دومین نشست خود تصمیمات لازم را برای معرفی ناوگان اتوبوسی مستقر در مرز خسروی به منظور جابه‌جایی زوار اربعین اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه امسال نخستین سالی است که تردد زوار از طریق مرز رسمی خسروی برقرار شده است، افزود: با برگزاری مستمر جلسات این کمیته درصدد هستیم تا ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف احتمالی در زمینه نقل و انتقال زوار اربعین زمینه حضور شایسته زائران مرقد مطهر امام حسین (ع) در مراسم گرامیداشت اربعین حسینی سال‌جاری را که از سراسر کشور به کربلا شرفیاب می‌شوند، فراهم کنیم.

وی از جابه‌جایی زوار اربعین با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری در کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر استقرار اتوبوس‌های تعیین شده، درصورت نیاز خودروهای ون و تاکسی سازمان تاکسیرانی نیز در امر جابه‌جایی و نقل و انتقال زوار، از روزهای قبل تا بازگشت آخرین زائران از کربلا، فعالیت خواهند داشت تا هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

کد خبر 390773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.