ارائه بیش از ۶۱ هزار مشاوره به شهروندان در اداره ۱۳۷

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی شش ماه گذشته ۶۱ هزار و ۱۸۰ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به شماره تلفن مورد نیاز شهروندان، برنامه های فرهنگی، اطلاعات مناطق ۱۵ گانه، مسیریابی و اسکان مسافران را به شهروندان ارائه کردند.

حامد سحاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: شهروندان اصفهانی در شش ماه گذشته ۱۴۷ هزار و ۸۲۷ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده، ۷۰ هزار و ۹۱۷ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری، هفت هزار و ۱۴۰ تماس معاونت عمران و دو هزار و ۵۵ مورد نیز ترافیکی از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۱ هزار و ۱۳۱ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، موارد مرتبط با رفع خطر درختان در حال سقوط، گزارش ساخت و ساز غیرمجاز و موارد مرتبط با رفع خطر، رفع سد معبر و رفع آلودگی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آن‌ها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شده است، تصریح کرد: بازتاب این اقدامات رضایت‌مندی ۹۱ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: طی شش ماه گذشته در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، ۱۰۵ هزار و ۵۷۹ تماس با شهروندان برقرار شده است.

سحاریان گفت: کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در شش ماه گذشته، ۶۱ هزار و ۱۸۰ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به شماره تلفن مورد نیاز شهروندان، برنامه‌های فرهنگی، اطلاعات مناطق ۱۵گانه، مسیریابی و اسکان مسافران را به شهروندان ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 390769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.