نصب ۲۰ المان ویژه آغاز فصل مدارس در زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: ۲۰ المان ویژه آغاز فصل مدارس با شمایل‌های عروسکی و اتوبوس سرویس مدارس در شهر نصب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، میثم محمدی در نشست با جمعی از مسئولان و معتمدان زرین‌شهر، اظهار کرد: خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و داشتن شهری توسعه یافته مورد توجه مدیریت شهری است و بر همین اساس بخش قابل‌توجهی از فعالیت‌های شهرداری برای تقویت روحیه نشاط متمرکز شده است.

وی ایجاد نشاط اجتماعی را گامی مهم در افزایش تعامل شهروندان با مدیریت شهری دانست و افزود: ایجاد شهری با نشاط سبب افزایش حس تعلق خاطر شهروندان و امنیت روحی و روانی آنان می‌شود.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: ایمن‌سازی معابر، خط‌کشی خیابان‌های شهر به وسعت دو هزار مترمربع و اصلاح و نصب علایم رانندگی قبل از بازگشایی مدارس، رفع خطر، ترمیم و بهسازی آسفالت خیابان‌های منتهی به مدارس، پاکسازی، رفت‌ و روب و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس برای افزایش ایمنی دانش‌آموزان انجام شد.

محمدی با بیان اینکه ۲۰ المان ویژه آغاز فصل مدارس با شمایل‌های عروسکی و اتوبوس سرویس مدارس در شهر نصب شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بازدید ایمنی مدارس را از لحاظ بررسی سیستم اعلام، کپسول، دسترسی به خروجی‌ها و نرده‌های پله مورد بررسی قرار داده‌اند.

وی با اشاره به حضور کودکان و نوجوانان در ایستگاه آتش‌نشانی و بازدید از تجهیزات این واحد، یادآور شد: آموزش دانش‌آموزان در خصوص آشنایی با موارد ایمنی، اقدامات زمان زلزله و فعالیت آتش‌نشانی همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده و برهمین اساس در طول سال تحصیلی نیز بنا به درخواست مدارس و مهدهای کودک دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

کد خبر 390761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.