ثبت ۲۰ هزار نزاع در اصفهان طی پنج ماه

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: طی پنج ماه نخست امسال ۲۰ هزار و ۴۸۳ نفر با ادعای آسیب بر اثر نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار پنج ماهه مراجعات نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: ۲۰ هزار  و ۴۸۳ نفر به دلیل صدمات ناشی از ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان  مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه آمار مراجعات به پزشکی قانونی با ادعای نزاع در استان اصفهان ۴.۷ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: مراجعات نزاع ۳۵ درصد از کل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی را شامل می‌شود، از کل مراجعان نزاع تعداد هفت هزار و ۹۰ نفر زن و  ۱۳ هزار و ۳۹۳ نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تعداد مراجعات سال گذشته نزاع در استان اصفهان را ۱۹ هزار و ۵۶۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد شش هزار و ۷۳۳ نفر زن و ۱۲ هزار و ۸۳۶ نفر مرد بوده‌اند.

وی همچنین به کاهش آمار فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در پنج ماهه اول سال جاری تعداد ۳۸ نفر (همگی مرد) به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز  پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۴۶ نفر بوده است کاهش داشته است.

سلیمانی‌پور اضافه کرد: بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به برخورد جسم سخت و سقوط از بلندی بوده است.

وی با بیان اینکه در پنج ماه نخست امسال یک هزار و ۳۹ نفر بر اثر حوادث کار آسیب دیده‌اند، ادامه داد: از این تعداد ۸۲ نفر زن و ۹۵۷ نفر مرد بوده‌اند.

کد خبر 390756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.