فدا: آمریکا به زودی منطقه را ترک می کند

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با شکست استکبار در برنامه‌های مختلف عزت و اقتدار بالایی در منطقه بدست آورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، سردار مجتبی فدا در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: با تشکیل جبهه مقاومت در منطقه و شکست داعش، تکفیری ها و برنامه های استکبار، ایران و جبهه مقاومت به اوج ایستادگی، همبستگی و قدرت رسیده است.

وی افزود: امروز با شکست های پی در پی آمریکایی ها در منطقه، ابهت و هیمنه آمریکا شکسته شده و بزودی منطقه را ترک می کنند. اقتدار نیروهای نظامی در کشور به جایی رسیده که پهپاد آمریکایی بعد از دو مرحله اخطار توسط پدافند هوایی مورد هدف قرار می گیرد و نفت کش غول پیکر انگلیسی با دو ناوچه در خلیج فارس توسط نیروهای نظامی کشور توقیف می شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دشمن به دنبال فشار حداکثری، ایجاد نا امنی و کاهش ضریب مقاومت در کشور است که وحدت، همدلی، وفاق و همبستگی مردم مسبب شکست این فشار ها شده است.

فدا هفته دفاع قدس را زمان مناسب برای ترویج روحیه فداکاری، ایثار و مقاومت، از خودگذشتگی و انقلابی  گری نام برد و گفت: همه باید برای ترویج و انتقال این فرهنگ و ارزش ها کار و تلاش کنند. نمایشگاه های دفاع مقدس، یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و بیانگر  رشادت ها در دفاع مقدس است.

وی در ادامه در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس شاهین شهر گفت: نمایشگاه های دفاع مقدس هرچه باشکوه و پر بارتر باشد پیام و انتقال آن بهتر و حضور مردم بیشتر خواهد شد و جامعه با کارکردها و نقش مردم در دفاع مقدس آشنا و برای گام دوم انقلاب و دفاع از انقلاب اسلامی آماده می شود.

کد خبر 390755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.