مجموعه "عاشقان" ابتدا در استان اصفهان پخش می‌شود

تهیه کننده مجموعه "عاشقان" گفت: با توجه به داستان هر کدام از شهیدان لوکیشن مورد نیاز انتخاب می‌شود و این اثر در استان های مختلفی فیلمبرداری می شود و مجموعه عاشقان ابتدا در استان اصفهان و سپس در بقیه استان ها پخش می شود.

علی اسدی افشار در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه عاشقان۲۰ قسمت است که هر اپیزود آن یک داستان را روایت می‌کند؛ این مجموعه الهام گرفته از مسائل دینی است که فراموش شده و از آن استفاده شد تا کنش و واکنش انسانی را نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه در هر اپیزود یکی از شهدا را نشان می‌دهیم، افزود: در داستان اول به سرگذشت خانم گوهرشاد و در داستان دوم به زندگی شهید همت پرداخته شده است و درون آن عشق خانواده و عشق الهی نشان داده می‌شود که این عشق باعث شهادت شهید همت شده است.

تهیه کننده مجموعه عاشقان ادامه داد: بازیگران اثر حرفه ای و پیشکسوت هستند و در کنار آن‌ها هنرمندان جوان نیز با بکارگیری توانمندی های خود بازی می‌کنند؛ آمیختگی بین پیشکسوتان و جوانان باعث شد که تحول خاص هنری را ایجاد کنیم.

اسدی افشار با بیان این که آقای حسین آبادی به عنوان کارگردان معرفی شد و مسئول پشتیبانی از کارگردانان جوان است، گفت: با توجه به فرموده رهبر انقلاب در خصوص خیریه جوانان در عرصه هنر، درهر استان یک کارگردان جوان انتخاب شده که کارگردانی می‌کند و ما آن‌ها را پشتیبانی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰ الی ۵۰ بازیگر حرفه ای در مجموعه ایفای نقش می‌کنند که در هر قسمت به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

تهیه کننده این مجموعه با اشاره به لوکیشن های مجموعه عاشقان خاطرنشان کرد: با توجه به داستان هر کدام از شهیدان و لوکیشن مورد نیاز انتخاب و این اثر استان های مختلفی فیلمبرداری می شود و مجموعه عاشقان ابتدا در استان اصفهان و سپس در بقیه استان ها پخش می شود.

کد خبر 390738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.