نکاتی که خانم‌ها در پوشیدن شلوار جین باید به آن دقت کنند

خیلی ها فکر می کنند انتخاب شلوار جین فقط برای زمان هایی است که قرار است پوششی راحت داشته باشیم، اما باید بگوییم انتخاب درست شلوار جین و دانستن آن که با چه ایتم هایی بهتر سِت می شود، می تواند منجر به خلق استایلی جذاب و منحصر به فرد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولین نکته درباره شلوار جین آن است که بدانید به سایز و اندازه نوشته شده بر روی آن اعتماد نکنید. هر برند و تولیدی، تعریف متفاوتی از سایز دارد، پس بهتر است موقع خرید، حتما شلوار جین را بپوشید.

شلوار جین جذب

شلوار جین جذب، بسیار شیک است اما در پوشیدن آن باید به حفظ تعادل توجه کرد. یعنی تعادل مناسب بین نسبت اندازه های اندام وقتی شلوار جذب می پوشید. این نوع جین با کت های کوتاه، کفش پاشنه بلند و بوت های بلند به خوبی سِت می شود.

شلوار جین دمپا گشاد

این نوع از شلوار جین همواره مورد توجه دنیای مد و فشن بوده است. شلوارهای جین دمپا گشاد، با کت کوتاه، مانتو یا پالتوی راسته بلند و کفش های لژ دار به خوبی استایل می شوند. این نوع از جین به خانم های بلند قد و خانم هایی که اندام گلابی شکل دارند، یعنی بالاتنه کوچک و ران های بزرگ تری دارند، توصیه می شود.

شلوار جین فاق بلند

جین های فاق بلند برای بلند نشان دادن پاها و باریک نشان دادن کمر بسیار مناسب هستند. این نوع  از جین گزینه اول برای خانم هایی است که فرم اندام آنها ساعت شنی است. اگر این جین را با چکمه های کوتاه پاشنه دار و پالتوی بلند بپوشید، اندامتان کشیده تر به نظر می رسد.

شلوار جین مام استایل

این نوع جین ها که در دهه ۹۰ میلادی رواج پیدا کرد، پاچه راسته، کمر بلند و معمولا رنگ آبی دریایی دارند. بهترین حالت استفاده از این جین ها آن است که با لباس های مدرن مثلا کت های ضخیم خوش استایل و چکمه های پاشنه بلند سِت شود.

شلوار جین کوتاه

منظور از جین های کوتاه، جین هایی است که قد آن به بالای قوزک می رسد. کفش پاشنه بلند و کتونی ها بسیار مناسب این نوع جین هستند و هم با مانتو و پالتوی کوتاه به خوبی سِت می شوند و هم با مانتو و پالتوی بلند. بهتر است افراد قد بلند از پوشیدن جین کوتاه صرف نظر کنند.                                                                                         

کد خبر 390726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.