سهل‌انگاری یک باشگاه سنگ‌نوردی حادثه آفرید

آرمان غیاثی اصفهانی، کودک هشت ساله در اثر سهل انگاری مسئولان یک باشگاه خصوصی از بلندی سقوط کرد و دچار ضایعه شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، پس از حادثه در بیمارستانی که این کودک بستری شده حضور یافت و پیرامون این موضوع گفت: این کودک هشت ساله به دلیل سهل انگاری مسئولان یک باشگاه خصوصی سنگ نوردی دچار حادثه شده و تحت مراقبت های ویژه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه همه تلاش خود را برای درمان این کودک هشت ساله انجام می دهیم، به پیگیری ویژه وزیر ورزش و جوانان برای روند درمانی آرمان اشاره کرد و افزود: سلطانی فر از اولین لحظه ای که از این حادثه با خبر شد پیگیر وضعیت این نونهال بود و لحظه به لحظه روند رسیدگی را دنبال می کرد. وزیر ورزش قول پیگیری وضعیت درمانی و برخورد جدی با مسببان این حادثه خبرداد.

سلطان حسینی همچنین از تشکیل پرونده قضایی برای این حادثه خبر داد و گفت: نیروی انتظامی گزارش کاملی از این حادثه تهیه کرده و پرونده ای در مرجع قضایی استان اصفهان تشکیل شده است، ما هم بخش حقوقی اداره کل را مسئول کردیم که به دقت پیگیر این موضوع باشد تا با مسئولین این حادثه برخورد قانونی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: رسیدگی به تخلفات باشگاه خصوصی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود.

کد خبر 390723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.