وعده دیدار دادگاه/ سرتان را بالا بگیرید

شکست استقلال در دربی هنوز اثرات منفی خود را بر این تیم می‌گذارد و این اثرات از اظهارات علی خطیر و چهره ناراحت استرا در تمرین گویا است و تمام شدنی نیست.

به گزارش ایمنا، جنجال‌های علی خطیر و وریا غفوری، اظهارات سید حسین حسینی خطاب به هواداران استقلال، چهره ناراحت استرا در تمرینات استقلال و انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان مهمترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز _سه شنبه دوم مهرماه_ بود.

گویی جنجال‌های علی خطیر و وریا غفوری نمی‌خواهد به پایان برسد و دعوای این دو بعد از پیام‌های عجیب و غریب به دادگاه کشیده می‌شود، "خبر ورزشی" با عنوان"وعده دیدار دادگاه" از این جنجال‌ها نوشت.

"از من نه، از استقلال حمایت کنید" عنوان "ابرار ورزشی" برای اظهارات سید حسین حسینی است، گلری که دیروز در صفحات مجازی حق را به هواداران داد، اما خواستار حمایت حداکثری از تیم استقلال شد.

"سرتان را بالا بگیرید" عنوان "هدف" خطاب به استراماچونی است، مربی که اصلا از وضعیت شاگردانش راضی نیست و شکست در دربی ۹۰ این نارضایتی را دوچندان کرد و باید دید استقلال چه زمانی از زیر بار سنگین انتقادها بیرون می‌آید؛ عبور پرسپولیس در بردهای دربی از استقلال دیگر عنوان این روزنامه بود.

اخلاق کریم باقری از زمان بازی او در پرسپولیس و تیم ملی زبانزد خاص و عام بود و این اخلاق زمان نشستن روی نیمکت پرسپولیس نیز ادامه پیدا کرد، این منش وقتی به اوج خود رسید که در دقایق پایانی دربی دعوایی بین بازیکنان پیش آمد، کریم باقری بازیکنان پرسپولیس را کنار کشید، "آرامش در حضور دیگران" عنوان "ایران ورزشی" در این باره است؛ نقره جهانی علی میری در جام جهانی وزنه برداری دیگر عنوان این روزنامه بود.

"زنان ایرانی به استادیوم‌ها می‌روند" جمله‌ای پرتکرار، خسته کننده و ناامید کننده، اما این بار رئیس فیفا این جمله را در مراسم بهترین‌های سال فیفا عنوان کرد که امیدواریم این بار این رویا به حقیقت نزدیک تر شود،"لیونل پادشاه فوتبال جهان" دیگر عنوان "شوت" است.

"پیروزی" به شدت به محرومیت و بیانیه‌ها علیه بازیکنان پرسپولیس معترض است و این اتفاقات را به دربی ۷۲ ربط می‌دهد و با عنوان" حاشیه امن برای فرزندان دیگر" از شکایت خود نسبت به محرومیت‌ها و بیانیه‌های اخیر نوشت.

"محکم باش پشتت را خالی نمی‌کنیم" عنوان "استقلال جوان" خطاب به استراماچونی سرمربی این تیم است که نشان می‌دهد هواداران و رسانه‌های آبی هنوز به مرد ایتالیایی امیدوار هستند.‌

کد خبر 390711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.