هفته فیلم فنلاند در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر سینما سیتی سنتر از برگزاری هفته فیلم فنلاند خبر داد و گفت: از شش تا دوازده مهرماه هفته فیلم فنلاند برگزار خواهد شد که هفت فیلم کوتاه و ۹ فیلم بلند اکران می‌شود، امیدواریم همانند هفته فیلم اروپا با استقبال خوبی روبرو شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد پناهی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح فعالیت های پردیس سینمایی سیتی سنتر در شش ماه اول سال پرداخت و اظهار کرد: پردیس سینمایی سیتی سنتر از اول فروردین تا ۳۱ شهریور ماه ۹۸، سه میلیارد و ۹۵ میلیون تومان فروش و ۲۵۵ هزار و ۶۵۵ نفر مخاطب داشته‌ است.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های هنر و تجربه افزود: حدود ۹۰ فیلم از هنر وتجربه اکران شده که ۳۴۵ سانس طلایی ساعت ۱۹ با چهار هزار و ۸۰۰ مخاطب نیز داشته و هر هفته دوشنبه هاجلسات نقد هنر وتجربه برگزار شده است.اکران های فیلم های هنروتجربه به صورت رایگان برگزار می شود چراکه اکران این فیلم‌ ها صرفا یک کار فرهنگی محسوب می شود و بحث درآمدی ندارد.

مدیر سینما سیتی سنتراصفهان ادامه داد: به غیر از اکران فیلم های هنر و تجربه قرارداد های دیگری مانند دومین دوره هفته فیلم اروپا  پیگیری شده است و هفته های فیلم‌هایی چون فیلم چین و فنلاند نیز برگزار می شود اما هفته فیلم اروپا پرمخاطب تر است.

پناهی نژاد با اشاره به مخاطبان اینگونه از برنامه ها گفت: ۱۵۰ مخاطب برای هفته فیلم چین داشته ایم که آمار بدی نیست چرا که سه فیلم در سه روز پشت سرهم با ظرفیت ۸۰ نفر اکران شد. دوره اول فیلم اروپا نیز که ۱۵ فیلم اکران می‌شد ۵۰۰ مخاطب را توانست به خود جذب کند.

وی گفت: در خرداد امسال در هفته فیلم اروپا ۱۹ فیلم در تهران، اصفهان و شیراز اکران شد و با هزار و ۷۹۲ نفر مخاطب، بعد از تهران، با یک نفر اختلاف بیشترین مخاطب را داشتیم.

مدیر سینما سیتی سنتر از برگزاری هفته فیلم فنلاند خبر داد و اظهار کرد: این رویداد از شش تا دوازده مهرماه برگزار خواهد شد که هفت فیلم کوتاه و ۹ فیلم بلند اکران می‌شود، امیدواریم همانند هفته فیلم اروپا با استقبال خوبی روبرو شویم.

مدیر سینما سیتی سنتر با اشاره به سالن سینمای VIP پردیس سیتی سنتر، خاطرنشان کرد: سینما VIP هفتمین سالن در مجموعه سینمایی سیتی سنتر است و امکاناتی که در ساخت آن‌ به کار رفته از بهترین متریالی است که هم اکنون در دنیا استفاده می‌ شود. این سالن ۲۴ نفره، تمام امکانات یک سالن تخصصی را دارد  و برای کار های داوری استفاده می‌شود و قرار نیست سالن عمومی شود و اگر مخاطبی بخواهد این سالن را اجاره کند برای سوپرایز تولد و اکران فیلم دلخواه می‌تواند کل سالن را به بهای ۵۰ هزار تومان برای هرصندلی اجاره کند.

کد خبر 390710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.