چهارباغ برای ویلچرنشینان هموار شد

مدیر پروژه چهارباغ گفت: بیشتر مسیرهای چهارباغ در دو تا سه هفته گذشته برای عبور افراد معلول و توانخواه اصلاح فنی شد.

سعید سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساخت محور میانی چهارباغ با نظارت کارشناس مقیم سازمان میراث فرهنگی و تلاش سازمان نوسازی و بهسازی به عنوان مجری و طراح پیشرفت خوبی داشته همچنین هماهنگی لازم نیز با سازمان‌ها در خصوص تاسیساتی مثل آب و برق صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بیشتر مسیرهای ویلچررو چهارباغ در دو تا سه هفته گذشته برای عبور افراد معلول و توانخواه اصلاح فنی شد، خاطرنشان کرد: قبل از اصلاح فنی و به دلیل طراحی نادرست مسیر توسط پیمانکار قبلی امکان عبور ویلچر وجود نداشت.

سهرابی با بیان اینکه چهارباغ ۱۹ ورودی و خروجی شناخته شده دارد، ادامه داد: مسیرهای ویلچر رو در بعضی از ورودهای چهارباغ به سه مورد نیز می‌رسد.

وی تاکید کرد: ماموران در سه ورودی اصلی پیاده‌راه چهارباغ، میدان امام حسین(ع)، انقلاب و آمادگاه مستقر هستند و ورود و خروج موتورسیکلت‌ها و سایر وسایل نقلیه را کنترل می‎کنند.

مدیر پروژه چهارباغ با اشاره به اهمیت اصلاح ترافیکی مسیرهای ورود و خروج چهارباغ، گفت: این مسیرها باید از نظر ترافیکی اصلاح شود زیرا شهروندان وسایل نقلیه خود را پشت موانع گیت‌های پیاده‌راه چهارباغ پارک می‌کنند.

سهرابی عنوان کرد: اصلاح ترافیکی خیابان عباس آباد انجام و در روزهای آینده برای میدان امام حسین(ع) نیز انجام می‌شود، این اصلاح باید برای تمامی گیت‌های چهارباغ از جمله شیخ بهایی صورت بگیرد که در این راستا گروهی در حال مطالعه بر روی آن هستند.

کد خبر 390701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.