برنامه شهرداری برای مقابله با سد معبر در شهرضا

معاون خدمات شهری شهردار شهرضا از طرح جدید این شهرداری برای مقابله با سد معبر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدحسین کوهی‌زاده اظهار کرد: بسیاری از مغازه‌داران با گذاشتن کالا و اجناس خود در مقابل مغازه و با اشغال پیاده‌رو و معابر عمومی موجب اخلال در رفت و آمد عابران پیاده می‌شوند.

وی اضافه کرد: این گروه از کسبه سبب نازیبایی و آشفتگی منظر شهری و ایجاد خطر، برای شهروندان می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهردار شهرضا با بیان اینکه افراد باید قبل از ایجاد شغل جدید موقعیت محل کسب را متناسب تهیه کنند تا ناچار به استفاده از فضای پیاده‌رو نشوند، تأکید کرد: واحد تخلفات شهری و ساختمانی شهرداری به‌طور جدی و قاطع نسبت به رفع سد معبر وارد عمل شده و در این خصوص هیچگونه اغماضی نمی‌شود.

کوهی‌زاده با بیان اینکه بسیاری کسبه در برابر اعمال قانون مقاومت و گاه با ماموران برخورد لفظی می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر همه شهروندان به قانون احترام بگذارند، نیازی به اعمال قانون و جریمه کردن و اتلاف وقت و هزینه نیست.

وی گفت: به استناد شکایات متعدد مردمی در خصوص سد معابر توسط دستفروشان و مغازه‌داران تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز از پیاده‌روها یا نصب شده بر درختان جمع‌آوری شد.

معاون خدمات شهری شهردار شهرضا تصریح کرد: تنها در یک شبانه روز ۵۸ عدد این تابلوها جمع‌آوری شد که این آمار نشان‌دهنده آن است که شهروندان آنگونه که باید به قوانین پایبند نیستند.

کد خبر 390698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.