با هر سوت داور پرسپولیسی ها روی داور می‌پرند

پانصد و هشتاد و هفتمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و سی امین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قرمز و آبی نه! به سپاهان تعصب دارم" عنوان اصلی رسانه صدای سپاهان است که به نقل از سید مهدی سیدصالحی بازیکن سابق سپاهان که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارد بیان شده است. وی درباره میزان علاقه اش به رنگ های فوتبالی در ایران صحبت کرده و اظهار کرد: در فوتبال ایران تنها به سپاهان تعصب دارم چراکه بهترین سالهای فوتبالی ام را در این تیم گذرانده ام.

"با هر سوت داور پرسپولیسی ها روی داور می پرند" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به اعتراضات وسیع پرسپولیسی ها در دیدار برابر استقلال که اینبار استقلالی ها هم حرف سایر تیم های لیگ را زدند و نسبت به این سبک رفتاری بازیکنان پرسپولیس واکنش نشان دادند.

"از حالا حواسمان به دیدار با سپاهان است" و "به برد سپاهان در بازی پنجشنبه کاملا خوشبین هستم" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

" مربیان ذوب آهن شهرآورد را رصد کردند" عنوان اصلی  رسانه "سبز سبزم" است که اشاره به حضور علی مهاجر دستیار منصوریان به همراه مربی برزیلی این تیم در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار پرسپولیس و استقلال و آنالیز تیم استقلال از نزدیک جهت بازی هفته پنجم ذوب آهن برابر آبی های پایتخت دارد.

"با نتیجه داربی تهران، دیدار ذوب آهن- استقلال در حساس ترین شکل ممکن قرار گرفت" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از محمد صلصالی کاپیتان سابق ذوب آهن مطرح شده است. وی شکست استقلال در داربی را بدشانسی ذوب آهن عنوان کرده و اظهار کرد: نتیجه داربی دیدار ذوب آهن-استقلال را حساس تر از همیشه و جدال محکومان به پیروزی خواهد شد.

"معلوم است که به این تیم امیدواریم"عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 390664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.