۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
باخت را فراموش کنید

تیم فوتبال استقلال در داربی ۹۰ روز گذشته مغلوب رقیب دیرینه خود شد و شرایط خوبی در جدول ندارد، اما نباید در فکر شکست شهرآورد بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "یرژی دودک" بازیکن اسبق تیم فوتبال رئال مادرید در خاطرات خودش می‌گوید؛ شب الکلاسیکوی پنج بر صفر مقابل بارسا همه در رختکن با بهت و حیرت نشسته بودیم، هیچکس صحبت نمی کرد و همه منتظر ورود مورینیو بودیم تا ببینیم واکنشش به این باخت چیست؟

بعد از اینکه وارد رختکن شد، رو به بازیکنان گفت: "آن ها الان آن بیرون خوشحال هستند و دارند جشن می‌گیرند، ولی ما حق نداریم که ناراحت باشیم، از شما می‌خواهم سرتان را بالا بگیرید و بخندید فردا با خانواده هایتان بیرون بروید و این شکست را کاملا فراموش کنید".

بله همانطور که نباید در باد پیروزی خوابید، باید شکست را هم فراموش کرد، اما در ایران انگار شکست داخل زمین فوتبال تازه شروع اتفاقات بد است.

کاپیتان تیم به جای جمع کردن حواشی به مدیریت سابق حمله می‌کند، معاون سابق باشگاه که اصلا معلوم نیست چرا هر روز مصاحبه می‌کند و هنوز اطراف تیم است به کاپیتان و بازیکنان تهمت می‌زند و علی کریمی هم بعد از یک روز بد، در تمرین شرکت نمی‌کند و خودش را خانه نشین می‌کند تا اینگونه تعصب خودش رو نشان دهد.

انگار نه انگار استقلال با دو امتیاز تیم ۱۵ جدول است و برای فرار از این بحران باید همدل تر و سخت تر کار کند. فضای آماتور گونه بر فوتبال ایران همچنان حکم فرما است.
جایی که وقتی بازیکنان قدیمی به عنوان کارشناس به تلویزیون می‌آیند، فقط برای کوبیدن طرف مقابل تلاش می‌کنند نه تحلیل فنی بازی!

استقلال وارد روزهای بد بعد از دربی شد و پرسپولیس وارد روزهای خوش پسا دربی. اینجا فقط تبحر مربیان خارجی است که می‌تواند فراموش کردن یک بازی را به آن ها منتقل کند وگرنه ما پتانسیل این را داریم که تا شروع دربی بعد هم از این بازی بگوییم و درگیر اتفاقاتش بمانیم.

کد خبر 390659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.