اختصاص ۳ بنز لوکس برای تشییع پیکر مفاخر در بهشت زهرا / دزد موتور پلیس را دزدید

کشف دو تن زغال وچوب بلوط در سمیرم، ثبت نام وام ضروری بازنشستگان از امروز، پرداخت دیه و آزادی مقصران مرگ عماد، جزئیات برگزاری هفتمین آزمون استخدامی و اختصاص سه دستگاه خودروی بنز لوکس برای تشییع پیکر مفاخر عناوین بسته خبری اجتماعی یکم مهرماه است که در ادامه می خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو هزار کیلو گرم زغال و چوب بلوط به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان سمیرم کشف و جمع آوری شد .

 فرمانده انتظامی سمیرم گفت : ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان این محموله را در بازرسی از پنج سواری پژو که سعی داشتند چوبها و زغالها را به مرکز استان منتقل کنند کشف کردند.

سرهنگ سهراب قرقانی افزود: پنج نفر راننده این سواری‌ها دستگیر و ماشین‌های حامل چوب و زغال توقیف و تحویل یگان حفاظت منابع طبیعی سمیرم شد .

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان

به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، می‌توانند از امروز به مدت یک ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir ثبت نام کنند.

اقساط این وام همچون سال‌های گذشته، ۳۶ ماهه و با کارمزد سالانه ۴ درصد است. پرداخت نوبت ششم و پایانی وام ضروری ۵ میلیون تومانی نیز در به زودی آغاز می‌شود.

پرداخت دیه و آزادی مقصران مرگ عماد ۶ ساله

متهمان پرونده مرگ عماد، پسر ۶ ساله‌ای که در استادیوم آزادی جان باخت پس از پرداخت دیه ۳۶۰ میلیون تومانی، با قرار وثیقه آزاد شدند.

شامگاه دوشنبه ۲۵ شهریور پسر ۶ ساله‌ای هنگام بازی تیم فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در محوطه ورزشگاه به علت برخورد با داربست‌های فلزی دچار برق گرفتگی شد و جان باخت. دقایقی بعد با اعلام موضوع به بازپرس جنایی پایتخت تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته توسط دو کارشناس ایمنی کار و رشته برق، مدیرعامل شرکت پیمانکاری متولی تأسیسات برق استادیوم آزادی و نصاب داربست در این حادثه مقصر شناخته شده و هر دوی آنها با قرار وثیقه بازداشت شدند. اما صبح دیروز در ادامه تحقیقات و با اثبات قصور متهمان با دستور بازپرس پرونده و با توجه به اینکه مرگ در ماه حرام رخ داده بود دیه ۳۶۰ میلیون تومانی از سوی شرکت بیمه به خانواده عماد پرداخت شد و متهمان با سپردن وثیقه آزاد شدند. پرونده نیز با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری تهران فرستاده خواهد شد.‌

برگزاری هفتمین آزمون استخدامی در ۳۰ آبان

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به برگزاری هفتمین آزمون استخدامی در ۳۰ آبان، گفت: از فردا تا ۱۲ مهر ماه زمان ثبت نام داوطلبان است و این زمان تمدید نمی شود.

صدرالدین صدری نوش آبادی اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان از تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی  www.sanjesh.org آغاز و تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ به مدت ده روز ادامه خواهد داشت؛ این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. همچنین این آزمون در روز پنج شنبه ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: در این آزمون از مجموع دستگاه های اجرایی که موفق به اخذ تامین اعتبار لازم شده­ اند، ۲۱ دستگاه اجرایی با ظرفیت سی هزار و ۷۷ نفر (۳۰۰۷۷)  سهمیه مجوز حضور دارند.

اختصاص ۳ بنز لوکس برای تشییع پیکر مفاخر

مدیرعامل بهشت زهرا (س) با بیان اینکه ناوگان آمبولانس این سازمان با ۱۴ آمبولانس ساخت داخلی نوسازی شد گفت: سه دستگاه بنز لوکس نیز برای تشییع پیکر نام‌آوران، فرهیختگان و مفاخر در نظر گرفته شده است.

سعید خال روز دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهشت زهرا در پاسخ به این سوال که آیا افراد ثروتمند هم می‌توانند از این بنزها برای تشییع پیکر استفاده کنند، گفت: خیر، ما در بهشت زهرا اختلاف طبقاتی نداریم.

به گفته وی، شماره تلفن ۴ رقمی ۵۰۳۰ بهشت زهرا نیز از امروز در اختیار شهروندان قرار گرفته و با راه اندازی این سامانه سرانه حمل متوفی از ۲ ساعت به زیر ۴۵ دقیقه کاهش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا به دیگر پروژه‌های به بهره برداری رسیده این سازمان اشاره کرد و گفت: ۲ سوله بحران و ۳ پروژه بزرگ هوشمندسازی مبنی بر نظارت تصویری کل فضای بهشت زهرا امروز با حضور شهردار تهران راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه امروز ۱۰ پروژه بزرگ بهشت زهرا افتتاح شد، خاطرنشان کرد: نصب سیستم تردد شمار در ۱۷ درب بهشت زهرا و توسعه مرکز کنترل ترافیک بهشت زهرا از دیگر این پروژه‌ها است.

سارق: کرایه نداشتم موتور پلیس را دزدیدم

سارق حرفه‌ای که موتور سیکلت گرانقیمت کارآگاه اداره دهم پلیس آگاهی را سرقت کرده‌بود در بازجویی‌ها گفت: برای رفتن به محل کارم کرایه ماشین نداشتم که موتور سیکلت سنگین کارآگاه پلیس آگاهی را سرقت کردم.

به گزارش پایگاه ۵۹۸، چندی قبل به مأموران پلیس پایتخت خبر رسید موتورسیکلت گرانقیمت یکی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی سرقت شده است.

بررسی‌های مأموران نشان داد موتورسیکلت آپاچی گرانقیمت کارآگاه پلیس در حالی که مجهز به قفل فرمان بوده در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران سرقت شده است.

پس از این شکایت پرونده به دستور بازپرس جنایی برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. بدین ترتیب مأموران تحقیقات برای شناسایی سارق را آغاز کردند تا اینکه با بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه به رد پای سارق سابقه‌داری به نام ایرج رسیدند. سپس مأموران برای دستگیری متهم راهی خانه وی شدند که دریافتند متهم پس از آزادی از زندان، محل زندگی‌اش را تغییر داده است. در چنین شرایطی مأموران دست به تحقیقات تخصصی زدند تا اینکه چند روز قبل موفق شدند مخفیگاه ایرج را شناسایی و وی را همراه موتور سیکلت سرقتی دستگیر کنند.

متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به سرقت موتور سیکلت کارآگاه پلیس اعتراف کرد. متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 390656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.