بیش از ۲۷۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در شاهین شهر برگزار می‌شود

شاهین شهر و میمه-  فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۲۷۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، سرهنگ مسعود جهانگیری در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: در این هفته ۲۷۵ برنامه در سطح مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، مدارس و نمایشگاه دفاع مقدس شهرستان برگزار می شود.

وی برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس در شهرهای مختلف، شب‌های شعر دفاع مقدس، یادواره شهدای طلبه و روحانی، روایتگری خاطرات دفاع مقدس در مدارس و مساجد، غبار روبی گلزارهای شهدا، مسابقات ورزشی و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرها و روستاها را از مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه ادامه داد: در  نمایشگاه دفاع مقدس شهرستان، ۲۰ غرفه فعال است که مهمترین آن غرفه های فضای مجازی، تجهیزات دفاعی، خدمات جهاد سازندگی در مناطق محروم، فرهنگی، جامعه زنان و دفاع مقدس، مشاغل خانگی و بهداشت و درمان است که تا ۱۰ مهر در بوستان مادر(بانک استان) شاهین شهر  پذیرای علاقه مندان خواهد بود.  

وی افزود: این نمایشگاه صبح ها ویژه دانش آموزان و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای عموم مردم است.

کد خبر 390646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.