آموزش و پرورش با کمبود اعتباو نیروی متخصص مواجه است

معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز آموزش و پرورش با کمبود اعتبارات و نیروی انسانی و کمبود معلم توانمند مواجه است که می‌طلبد دستگاه‌ها برای اعتلای آموزش و پرورش قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا ازشهرستان گلپایگان، بهمن امیدقائمی امروز(دوشنبه) درمراسم افتتاح آموزشگاه شهیدعبدالله ربیعی منفرد، اظهار کرد: آموزش و پرورش کشور باید مورد اهمیت واقع شود تا جامعه پیشرفت داشته باشد.

وی با بیان اینکه کشورهای پیشرفته جهان تمام دغدغه آن‌ها پس از جنگ مطوف به آموزش و پرورش بوده است، گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۴ میلیون دانش‌آموزش در کشورمشغول تحصیل می‌شوند که آینده سازکشورهستند بنابراین باید برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی به آموزش و پرورش نگاه مثبتی داشته باشیم.

معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان اصفهان آموزش و پرورش را مبنای توسعه کشوردانست وگفت: امروزآموزش و پرورش با کمبود اعتبارات و نیروی انسانی و معلم توانمند مواجه است که می‌طلبد دستگاه‌ها برای اعتلای آموزش و پرورش قدم بردارند.

وی از برگزاری همایش یکصدمین سال تأسیس آموزش و پرورش استان اصفهان خبرداد و تأکید کرد: استان اصفهان در به دلیل وجود نیروهای انسانی ارزشمندی که دارد دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح کشوراست.

همچنین مصطفی مهدیان، مدیرآموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه آموزش و پرورش محورسرمایه‌گذاری نیروی انسانی کشور است، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۵ هزار دانش ‌آموز در ۱۲۰ واحد آموزشی شهرستان به تحصیل علم و دانش مشغول می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با سال تحصیلی جدیدآموزشگاه شهید عبدالله ربیعی منفرد به بهره‌برداری رسید، گفت: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت دوهزار و سیصد و چهل متر و زیربنای یک هزار وچهارصد و پنجاه و پنج متردر سه طبقه شامل ۱۲ کلاس احداث شد که ۳۰ درصد هزینه ساخت از محل اعتبارت دولتی و ۷۰ درصدآن توسط فرزندان شهیدعبدالله ربیعی منفرد پرداخت شده است.

کد خبر 390644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.