به دنبال ثبت جهانی یک اثر از همدان هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با برگزاری اجلاس راه ابریشم به دنبال آن هستیم که مسئولان سینی برندینگ، ایجاد دفتر یونسکو در همدان و ثبت جهانی اثری از این شهر را که خواسته مردم آن است مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کامران گردان ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری اجلاس راه ابریشم همدان با اشاره به حضور ۱۴ کشور اروپایی و آسیایی در این اجلاس اظهار کرد: جاذبه های گردشگری همدان فرصتی را مهیا می‌کند که همدان را به مهمانان خارجی و داخلی بیشتر معرفی کرده و در مدت برگزاری اجلاس، این شهر و جاذبه‌هایش در نرکز توجه رسانه‌ها قرار گیرند.

وی افزود: خبرنگاران باید از فرصت استفاده کرده و در جهت معرفی بیشتر همدان تلاش کنند تا ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری این شهر بیشتر شناخته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: با برگزاری این اجلاس به دنبال آن هستیم که مسئولان سینی برندینگ، ایجاد دفتر یونسکو در همدان و ثبت جهانی اثری از این شهر را که خواسته مردم آن است مدنظر قرار دهند.

گفتنی است اجلاس راه ابریشم از اول مهر با شرکت ۹۰ مهمان خارجی و مسئولان ارشد کشور در همدان آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 390634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.