سرویس‌دهی رایگان ۵۰ اتوبوس شهری در رشت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از ارایه سرویس رایگان توسط ۵۰ دستگاه اتوبوس در روز اول مهر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، پیمان پارسا اظهار کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر به منظور تسهیل در حمل و نقل دانشجویان، دانش‌آموزان و شهروندان ۵۰ دستگاه اتوبوس روز اول مهر همزمان با روز بازگشایی مدارس برای ارایه خدمات رایگان آماده هستند.

وی با تشریح برنامه‌های این سازمان در آستانه بازگشایی مدارس افزود: ملبس شدن همه رانندگان اتوبوس به لباس یک شکل با ذکر نام و نام خانوادگی، استقرار گشت نظارت بازرسی در مسیرهای پرتردد و سرکشی مستمر در خطوط برای پاسخگویی به شکایات شهروندان در مسیر مسکن مهر، خیابان‌های امام خمینی (ره)، سعدی و شریعتی، برنامه‌ریزی برای حضور رانندگان تاکسی، ون و مینی‌بوس از ساعت هفت صبح در ایستگاه‌های شهر برای سرویس‌دهی مناسب به شهروندان از دیگر اقدامات این سازمان به مناسبت بازگشایی مدارس است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اضافه کرد: حضور خودروهای گشت نظارت بازرسی این سازمان برای سرکشی به واحدهای آموزشی و پیمانکاران سرویس مدارس برای خدمات رسانی مناسب، دو شیفت کردن حوزه‌های معاونت اجرایی و پشتیبانی تا ۱۵ مهر برای تضمین کیفیت خدمات و تعمیر و تعویض سطل‌های زباله‌ داخل پایانه جنوب در میدان گیل، ترمیم بعضی نقاط کف و دیواره نمازخانه و محوطه پایانه و ترمیم ناودان‌ها و سیستم هدایت نزولات جوی از دیگر اقدامات است.

پارسا خاطر شان کرد: ساماندهی پیمانکاران سرویس مدارس با صدور مجوز برای ۶۹ شرکت و دو هزار و ۳۹۷ راننده سرویس واحدهای آموزشی به وسیله این سازمان به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس انجام گرفته است.

کد خبر 390632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.