کاهش حجم ترافیک اول مهرماه/سرویس‌دهی رایگان ۵۰ دستگاه اتوبوس

در بسته خبری امروز از حمایت شهرداری تهران از ایده‌های دانش آموزان در سه حوزه تا فوت چهار نفر و مصدومیت سه نفر بر اثر نشت گاز و سرویس‌دهی رایگان ۵۰ دستگاه اتوبوس در رشت به شهروندان و دانش آموزان در روز اول مهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تدوین و تنظیم بودجه پیشنهادی بر اساس برنامه راهبردی ۵ ساله شهرداری تبریز

مرتضی موحدنیا، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از اهتمام جدی تدوین و تنظیم بودجه پیشنهادی بر اساس برنامه راهبردی ۵ ساله شهرداری تبریز خبر داد و گفت: بودجه مصوب هرساله مسیر عملکرد شهرداری تبریز را مشخص می‌کند و ضرورت دارد تدوین و اجرای بودجه مصوب از یک برنامه مشخص دوره ای پنج ساله تبعیت کند.

سرویس‌دهی رایگان ۵۰ دستگاه اتوبوس در رشت

پیمان پارسا، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: با دستور ناصر حاج محمدی شهردار رشت در اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر و به منظور تسهیل در حمل و نقل دانشجویان، دانش آموزان و شهروندان ۵۰ دستگاه اتوبوس روز اول مهر همزمان با روز بازگشایی مدارس برای ارائه خدمات رایگان آماده هستند.

تدوین کتاب‌های آموزش شهروندی با ارزش‌تر از اقدامات عمرانی است

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز گفت: تدوین کتاب های آموزش شهروندی که به ابتکار شهرداری صورت گرفته از بسیاری اقدامات عمرانی با اهمیت تر است.

کاهش حجم ترافیک اول مهرماه

محسن پور سید آقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کاهش حجم ترافیک صبحگاهی در نخستین روز مهر ماه خبر داد.

حمایت شهرداری تهران از ایده‌های دانش آموزان در سه حوزه شهری

پیروز حناچی، شهردار تهران بر حمایت مدیریت شهری از ایده‌های دانش آموزان در حوزه‌های پسماند، ترافیک و آلودگی هوا تاکید کرد.

۷ کشته و مصدوم بر اثر نشت گاز

حسن امینی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: نشت گاز جان چهار نفر را گرفت و سه مصدوم برجای گذاشت.

رفع تصرف از فضای سبز شهرداری سنندج

با پیگیری‌های انجام شده واخذ حکم مراجع قضایی از دو هزار متر مربع فضای سبز در شهرک سعدی که توسط برخی از ساکنان به صورت غیر مجاز فنس‌کشی شده بود، رفع تصرف شد.

عرض بعضی پیاده‌روها مانع نصب امکانات مکانیزه پل‌های عابر پیاده است

عباس ذاکریان، معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم عرض کم برخی پیاده‌روها را مانع نصب پله‌برقی و یا آسانسور برای پل‌های عابر پیاده دانست.

دو مسیر در آستارا برای تردد معلولان مناسب سازی شد

فریبرز خورشیدی، رئیس اداره بهزیستی آستارا گفت: پیاده‌روی خیابان شریعتی و ورودی ساحل مخیری این شهر با همکاری شهرداری، برای تردد معلولان مناسب سازی و امکان گذر نابینایان با عصای سفید و جانبازان با ویلچر فراهم شد.

از توسعه گردشگری شهری در سازمان گردشگری شهرداری استقبال می‌کنیم

ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از راه‌اندازی سازمان گردشگری شهرداری با هدف تقویت و تمرکز بر توسعه گردشگری شهری، استقبال می‌کنیم.

کد خبر 390629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.