بهره‌برداری از ایستگاه شماره ۲۵ در آستانه روز آتش‌نشان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در آستانه روز آتش نشان ایستگاه شماره ۲۵ این سازمان واقع در محله اطشاران مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز هفتم مهرماه سال جاری رژه پیاده و موتوری آتش نشانان و خودروهای اطفائیه از خیابان آبشار آغاز و سپس با طی کردن مسیرهای میدان بزرگمهر، خیابان مشتاق اول، خیابان کمال‌اسماعیل، خیابان پاسداران، خیابان باغ گلدسته، میدان امام حسین(ع)، چهارراه تختی، خیابان‌های عبدالرزاق و ولی عصر، میدان احمدآباد، خیابان بزرگمهر، میدان بزرگمهر، خیابان سجاد به گزار شهدا می‌رسد تا عطرافشانی قبور شهدا را انجام دهند.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز آتش نشانی، کلنگ‌ احداث چند ایستگاه آتش نشانی به زمین زده خواهد شد، تصریح کرد: روز هشتم مهرماه سال جاری در دفتر نمایده ولی فقیه در استان و امام جمعه حضور یافته و با ایشان دیدار خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: برگزاری جلسه آموزش و پژوهش و ارائه مقاله، اختتامیه نمایشگاه سازمان آتش‌نشانی، برگزاری نشست کتابخوان و برگزاری برنامه کوهگشت خانوادگی پرسنل از دیگر برنامه‌های این سازمان به مناسبت روز آتش نشان است.

وی با بیان اینکه رونمایی از تابلو چهارراه آتش نشان و افتتاح ساختمان اداره آموزش و پژوهش از دیگر رویدادهایی است که در آستانه روز آتش‌نشان انجام خواهد شد، افزود: فینال عملیات آبرسانی هشت تیم برتر سازمان همچنین بازدید از اپتیک و افتتاح نمایشگاه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

کد خبر 390626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.