با خودت چند چندی؟

دویست و نود و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "سپاهان بداند تیم های ضعیف با حساب و کتاب می آیند" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از حسین چرخابی و در گفتگو با خبرنگار ایمنا مطرح شده است.

وی در خصوص دیدار سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان و تساوی این تیم صحبت کرد و اظهار کرد: تیم هایی که از نظر بازیکن و امکانات ضعیف هستند در مقابل سپاهان با حساب و کتاب جدیدی بازی می کنند و تیم نفت نیز به همین شکل بازی کرد.

وی ادامه داد: نفتی ها برای کسب یک امتیاز به اصفهان آمده بودند و به همین دلیل نیز سعی در توقف بازی و نگه داشتن بازی تهاجمی سپاهان را داشتند.

"با خودت چند چندی؟"دیگر عنوان این رسانه است که اختصاص دارد به سخنان  و مصاحبه های ضد و نقیض علیرضا بیرانوند در چند هفته اخیر. در قسمتی از مطلب مربوط به این تیتر آمده است:
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس حدود 3 هفته پیش در تبریز حرکات عجیبی انجام داد که باعث شد باشگاه تراکتور مدعی توهین او به هواداران این تیم شود و از بیرانوند شکایت کند. بیرانوند اما مدعی شد که او فقط دستش را برای هواداران تیمش مشت کرده و به ابراز احساسات آنها پاسخ داده. بیرانوند یکی دو روز بعد از هواداران تراکتور عذرخواهی کرد و گفت قصد توهین به آنها را نداشته است. با این حال پرونده او به کمیته انضباطی رفت و در حالی که این احتمال وجود داشت که محرومیت تعلیقی و 3 جلسه‌ای او اجرایی شود، فقط یک جلسه محروم شد! اما همین حکم مهربانانه کمیته انضباطی هم با واکنش تند بیرانوند همراه شد و او در پاسخ به تماس یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شد می‌خواهد از فوتبال ایران خداحافظی کند و به شهرش برگردد. انتشار این خبر اما عکس‌العمل عجیب دیگری از بیرانوند را به دنبال داشت. وکیلش مدعی شد که این خبر دروغ است و خود بیرانوند هم اعلام کرد که اگر خبرنگاری سندی دارد که او این حرف‌ها را زده و می‌خواهد خداحافظی کند، رو کند! این خبرگزاری هم اعلام کرد که همه اسناد موجود است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد. بیرانوند اما این بار هم پای حرفش نایستاد و در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: «من چنین مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام اما عصبی بودم و صحبتی با دوستانم انجام داده بودم (مبنی‌بر اینکه) خسته‌ شده‌ام (چون) هر بازی محرومم می‌کنند.» بد نیست یک نفر با بیرانوند صحبت کند و به او یاد بدهد که این قدر احساسی عمل نکند و زود واکنش نشان ندهد تا مجبور نشود هر روز دو بار حرفش را عوض کند و از این و آن معذرت‌خواهی کند. آقای بیرانوند، بس است، بزرگ شو دیگر! با خودت چند چندی؟

"خطا می شد ٤پرسپولیسی روی داور می پریدند" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که به نقل از وریا غفوری و پس از شکست برابر پرسپولیس بیان شده است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 390614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.