اجرای الکترونیکی ممیزی املاک کلانشهر تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران از الکترونیکی اجرا شدن طرح ممیزی املاک پایتخت خبرداد.

به گزارش ایمنا به نقل از شهرنوشت، عبدالحمید امامی در دومین جلسه مرحله ششم ممیزی املاک شهر تهران، اظهار کرد: با اجرای طرح ممیزی املاک شهر در تمام مناطق، گام مهمی برای تحقق شهرداری الکترونیکی و ارائه خدمات سریع و بهتر به شهروندان برداشته می‌شود.

وی کمک به عمران، توسعه و آبادانی بیشتر و رضایت مندی شهروندان را از مهمترین مزایای این طرح دانست و افزود:  اجرای طرح ممیزی املاک باعث می شود برنامه ریزی های آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق صورت گیرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران ادامه داد: با ممیزی املاک و به دست آمدن اطلاعات، مدیران شهری می‌توانند بر اساس اطلاعات، نقشه راه خود را تعیین کنند.

امامی با تأکید بر این موضوع که اجرای ممیزی املاک مهم است، گفت: با این کار املاک شهر تهران بر اساس مصوبات قانونی به روز می‌شود و تمامی داده‌ها مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: انجام دوره ای ممیزی املاک برای مدیریت شهری گامی موثر بوده و سایر مجموعه ها هم می توانند از این اطلاعات استفاده کنند.

در ادامه این خبر آمده است که در دومین جلسه مرحله ششم ممیزی املاک شهر تهران، که با حضور رئیس دفتر شهردار، سید مناف هاشمی، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران،رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران،مدیران کل و شهرداران مناطق برگزار شد، خط مشی و سیاست های کلان ممیزی مرحله ششم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 390584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.