۱۱۰۰ کلاس اولی در سمیرم راهی مدرسه شدند

سمیرم- مدیر آموزش و پرورش سمیرم گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ دانش آموز سال اول مقطع ابتدایی شهرستان سمیرم همزمان با سراسر کشور تحصیل خود را آغاز کردند.

محمد نادری روز دوشنبه در حاشیه مراسم زنگ مهر و مقاونت شهرستان سمیرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: امسال پذیرای هزار و ۱۰۰ دانش آموز سال اولی در شهرستان سمیرم هستیم.

نادری همچنین خاطر نشان کرد: یک‌هزار و ۲۳۰  معلم فرهنگی امسال با حضور در کلاس های درس سطح شهرستان به آموزش و تربیت آینده سازان این سرزمین می‌پردازند.

وی با اشاره به فعالیت ۹۵ مدرسه در مقطع ابتدایی افزود: بالغ بر ۹۵ مدرسه ابتدایی در شهرستان در حال فعالیت می‌باشند که از این تعداد ۷۰ مدرسه چند پایه در سمیرم فعال بوده و  ۵۰ کلاس اول ابتدایی میزبان کلاس اولی ها است.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم اظهار داشت: کودکان با حضور در مدرسه، اتفاقات این مکان جدید را با اتفاقات خانه مقایسه می کنند لذا باید به شیوه ای عمل کنیم تا دانش آموزان دچار تضاد رفتاری نشوند و نبوغ آنها در این مکان شکوفا شود.

نادری گفت: ایجاد ارتباط نزدیک اولیا و خانواده های دانش آموزان با مدرسه و همکاری و همیاری آنها با معلمان و مدیریت آموزشگاه ضروری است.

به گزارش ایمنا در پایان این مراسم زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شهید بهشتی سمیرم نواخته شد.

 شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 390583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.