تولید ۱۲خودروی سبک و ۷ خودروی سنگین ۴ ستاره‌ای در مردادماه امسال

بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی انجام شده در مردادماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش سواری پژو ۲۰۰۸ پنج ستاره کیفی گرفت و بیشترین امتیاز را در مردادماه به خود اختصاص داد و ۱۲ خودروی سواری دیگر توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.

به گزارش ایمنا به نقل از شبکه تولید و تجارت ایران، بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در مردادماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد و در لیست قیمتی دو نیز وانت‌های‌ مزدا کارا ۲۰۰۰ تک کابین و دو کابین بهمن موتور، سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌ رو و وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند و نیسان‌های تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد توانستند یک ستاره کیفی را از آن خود کنند.

پژو ۲۰۰۸ پنج ستاره کیفی گرفت

همچنین در گروه سبک و در بخش سواری خودروی پژو ۲۰۰۸ شرکت ایران خودرو/ایکاپ موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد و بیشترین امتیاز را در مردادماه امسال به خود اختصاص داد. این خودرو در لیست قیمتی دو قرار دارد و در این لیست کیاسراتوی سایپا و هایماS۷ اتوماتیک ایران خودرو خراسان هر کدام چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند و در رده بعدی جای گرفتند. ۵ JAC-S و۳JAC-S کرمان موتور و هایما s۵ اتوماتیک ایران خودرو خراسان در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. همچنین ۳۳NEW MVMXS شرکت مدیران خودرو در این لیست قیمتی دوتوانست ستاره به دست آورد.

در لیست قیمتی یک نیز خودروی نیومزدا ۳ بهمن موتور چهار ستاره کیفی به دست آورد.

از سوی دیگر در لیست قیمتی سه، خودروهای ۳۰ B شرکت بهمن موتور و چانگان ۳۵ cs سایپا سیتروئن چهار ستاره کیفی به دست آوردند و آریزو ۵ مدیران خودرو سه ستاره ای شد.

همچنین در لیست قیمتی چهار، خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، دنا پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو۲۰۷ SD اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک همگی از ایران خودرو و همچنین پارس تندر شرکت پارس خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی، تندر ۹۰، رانا، پژو۲۰۶ SD، پژو ۲۰۶ و دانگ فنگ ۳۰ H و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودروهای کوییک سایپا و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.

در این لیست ، خودروهای سورن ایران خودرو تبریز، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا، سمند تبریز ایران خودرو تبریز، پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان، ساینای سایپا-سیتروئن، تیبا ۲ سایپا و تیبای سایپا سیتروئن همگی دو ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در لیست قیمتی پنج نیز خودروهای سایپا۱۳۱ X، سایپا۱۳۲ X و سایپا۱۱۱ X شرکت سایپا و سایپا۱۳۱ X پارس خودرو همگی دو ستاره کیفی به دست آوردند.

تولید ۷ خودروی سنگین ۴ ستاره ای در مردادماه امسال

در بخش کشنده‌ها، خودروی کشنده فوتون۴ Auman H شرکت ایران خودرو دیزل توانست سه ستاره کیفی را به دست آورد.

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو۸۵ NMR شرکت بهمن دیزل و کامیونت هیوندای۷۸ HD و هیوندای۶۵ HD ایران خودرو دیزل چهار ستاره کیفی به دست آوردند و دو کامیونت۶ FAW Tiger V سیبا موتور و شیلر بهمن دیزل به ترتیب سه و دو ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون بنز WH شرکت ایران خودرو دیزل دو ستاره کیفی به دست آورد و ایسوزو NPR۷۵M شرکت بهمن دیزل چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داد.

در بخش اتوبوس، اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال و اتوبوس درسا از محصولات شرکت عقاب افشان چهار ستاره کیفی به دست‌ آوردند و در بخش مینی بوس نیز مینی بوس ایسوز SAHAR بهمن دیزل در لیست چهار ستاره ها قرار گرفت.

کد خبر 390573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.