خودسوزی پسران آبی

شکست استقلال در شب از دست دادن پنالتی و گل به خودی آن‌ها یک نتیجه تلخ را برای هواداران این تیم رقم زد و این تیم را رده ۱۵ جدول پایین برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروزی پرسپولیس در دربی، قهرمانی حسن یزدانی در جام جهانی کشتی، درخشش بیرانوند و گلزنی مهاجم جوان و ناشناخته پرسپولیس مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز-دوشنبه یک مهر ۱۳۹۸ بود.

"گل" با عنوان "گلر یا پوچ" از نقش تعیین کنده دروازبانان در دربی ۹۰ نوشت و گلرهای دو تیم را فرد اول سرخابی‌ها معرفی کرد جایی که بیرانوند پنالتی گرفت و حسینی گل به خودی زد.

"یل مازِرون" این عنوان "ایران ورزشی" برای قهرمانی حسن یزدانی در جام جهانی کشتی است و در بخش دیگری نیز از احتمال تغییر وزن علیرضا کریمی برای المپیک خبرداد.

سن کم مهاجم گلزن پرسپولیس گویی بیشتر از عملکرد او مورد توجه قرار گرفت و "خبرورزشی" با عنوان"گل بچه مدرسه‌ای" از سن کم مهدی عبدی نوشت که البته به گفته خود عبدی او اول مهر سر تمرین می‌رود نه سر کلاس.

"تابستان خود را چگونه به پایان رساندید "کری خوانی " پیروزی" برای استقلالی‌ها است، این روزنامه سن کم مهدی عبدی گلزن جوان پرسپولیس را به عنوان اصلی خود بدل کرده است.

"تاریخ تکرار شد" عنوان "ابرار ورزشی" برای دربی۹۰ بود که این پیروزی را به شکست قبلی استقلال در دربی که در همان بازی نیز این تیم پنالتی از دست داد وصل کرد و پنالتی دیروز علی کریمی و برد پرسپولیس را تکرار تاریخ دانست.

استقلالی‌ها از عملکرد و نتایج ضعیف تیمشان در چهار هفته ابتدایی راضی نیستند "استقلال جوان" با عنوان "چهار بازی دو امتیاز نه این استقلال من نیست" از این نارضایتی‌ها نوشت.

"هیچ جامی با فتحی، فتح نمی‌شود" عنوان اول "هدف" است، که به اعتراض‌های هواداران نسبت به او خبر می‌دهد و معتقد است تا فتحی در استقلال است وضعیت این تیم بهبود نخواهد یافت.

"خودسوزی پسران آبی" عنوان اول "هدف" است که به عملکرد ضعیف علی کریمی و گل به خودی سید حسین حسینی در دربی اشاره دارد، جایی که استقلال دقیقا به همین دو نفر قافله را باخت و پرسپولیس فاتح دربی ۹۰ شد.‌

کد خبر 390565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.