تشریح ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نجف‌آباد

نجف‌آباد- فرمانده لشکر زرهی۸نجف اشرف گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس شاهد گردهمایی بزرگ رزمندگان شهرستان در حسینیه فاطمه زهرا، برگزاری زنده مراسم دعای ندبه از جوار مزار شهید حججی، اجرای نمایش میدانی در مسیر جاودانگی و رونمایی از دو کتاب جدید در حوزه دفاع مقدس خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد، سرهنگ پاسدار سیف‌الله رشیدزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسینیه فاطمه زهرا در کمربندی شمالی نجف‌آباد پنج‌شنبه چهارمین روز از مهرماه میزبان رزمندگان سال‌های دفاع مقدس شهرستان از سپاه، ارتش، بسیج، جهاد سازندگی و دیگر ارگان‌ها خواهد بود.

رشیدزاده با اشاره به برپایی نمایشگاه تجهیزات و ادوات در حاشیه این مراسم، افزود: در این نمایشگاه از سومین جلد عملکرد نیروهای لشکر ۸ نجف اشرف با عنوان «ورود به دروازه‌های شرقی بصره؛ آنسوی مرزها» و کتاب «آیینه ستاره‌ها» با موضوع مروری بر خاطرات دویست و سه شهید ارتش در شهرستان به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: اولین جلد از مجموعه عملکرد رزمندگان لشکر۸ نجف اشرف چند سال پیش با عنوان «چند قدم تا نجف» با پرداخت به مسائل شروع جنگ تا قبل از فتح بستان منتشر شده و جلد دوم نیز به عملیات‌های بزرگ فتح‌المبین و الی بیت‌المقدس اختصاص دارد که به دلیل سنگینی مطالب آن هنوز در حال طی کردن مراحل تدوین خود است.

فرمانده لشکر زرهی۸نجف اشرف در بخش دیگری از سخنان خود خبرنگاران را رزمندگان عرصه جنگ نرم عنوان کرد و گفت: به مناسبت ششم مهر ماه سالروز تشییع و خاکسپاری تاریخی پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی نیز مراسم دعای ندبه، جمعه هفته جاری در محل یادمان شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

رشیدزاده اعلام کرد: نمایش میدانی در مسیر جاودانگی نیز که به نوعی یک رزمایش محسوب می‌شود، با همکاری بسیج، شهرداری و دیگر ارگان‌های مربوطه از اولین شب مهر ماه به مدت پنج شب در محل ورزشگاه کارگران در کمربندی شمالی شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 390555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.