"زنگ ایمنی مدارس" در تبریز به صدا درآمد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در طرحی با عنوان "زنگ ایمنی مدارس"، نکات ایمنی به دانش‌آموزان مدارس شهر تبریز آموزش داده می‌شود.

اکبر دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی برای سال تحصیلی جدید در تبریز، اظهار کرد: در راستای شروع سال تحصیلی جدید طرحی به نام "زنگ ایمنی مدارس" درنظر گرفته شده که بر اساس آن قرار است نکات ایمنی به دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهر تبریز آموزش داده شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح از ابتدای مهرماه کارشناسان سازمان آتش‌نشانی به مدارس مراجعه کرده و موارد کلی در ارتباط با ایمنی و آتش‌نشانی به دانش‌آموزان گفته می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز افزود: شهرداری تبریز برای نخستین‌بار با هماهنگی و همکاری سازمان آتش‌نشانی، "کتابچه شهروندی" را تهیه و در مدارس شهر توزیع می‌کند تا از طریق آن رفتارهای شهروندی و تمامی مواردی که یک شهروند باید رعایت کند که بخشی از این موارد هم مسائل ایمنی و آتش‌نشانی است به دانش‌آموزان در ساعتی مشخص به صورت هفته‌ای یکبار آموزش داده شود.

وی در رابطه با آمادگی نیروهای سازمان آتش‌نشانی در روز اول مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس، اضافه کرد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی که در تمامی مواقع به صورت ۲۴ ساعته آماده‌باش هستند تا در صورت بروز هرگونه حادثه در سطح شهر سریعا به محل اعزام شوند، اما با توجه به ترافیک حاصل از آغاز سال تحصیلی جدید، ماموران آتش‌نشانی در مکان‌های پرتردد شهر مستقر هستند.

کد خبر 390517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.