اجرای عملیات بهسازی پارک‌های منطقه یک زاهدان

مدیر شهرداری منطقه یک زاهدان گفت: در راستای بهبود کیفیت فضای سبز شهری طرح بازسازی و بهسازی پارک‌های این منطقه در دست اقدام است.

به گزارش ایمنا، حسن کیخا اظهار کرد: حفظ، گسترش و افزایش کیفیت فضای سبز شهری به عنوان یکی از ضروریات و اولویت‌ها شهرداری است و در این راستا در حال حاضر عملیات بازسازی و بهسازی تعدادی از پارک‌ها و فضاهای سبز واقع در محدوده منطقه یک را در دست اجرا قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث پارک مولای متقیان(ع) اشاره کرد که عملیات اجرایی آن از ابتدای شهریور ماه امسال با اجرای طرح‌هایی مانند جدول‌گذاری و کف‌پوش آغاز شده است.

مدیر شهرداری منطقه یک زاهدان گفت: تاکنون یک‌هزار و ۵۵۰ متر جدول‌گذاری در این محل انجام شده و سه هزار و ۵۰۰ مترمربع کف‌پوش مختص نابینایان و موزاییک با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی نیز درحال انجام است.

وی با اشاره به سایر عملیات عمرانی که در آینده در این پارک اجرا شود، خاطرنشان کرد: اجرای ۲۰۰ مترمربع تاتامی در محوطه بازی کودکان و دو هزار مترمربع کف‌سازی برای مسیر دوچرخه‌سواری نیز جزء برنامه‌هایی است که در آینده در این پارک اجرا خواهد شد.

کد خبر 390504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.