واکنش مدیرعامل باشگاه استقلال به صحبت‌های انصاری فرد

امیرحسین فتحی پیش از شروع دیدار استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش ایمنا، امیرحسین فتحی در واکنش به گلایه های شدید محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلال حتی یک بلیت به پرسپولیس نداده است، اظهارکرد: به جرات می گویم که این موضوع دست ما نبوده است و دخالتی در آن نداشته ایم.

مدیرعامل استقلال درباره اظهارات کالدرون سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه شیخ دیاباته را می خواسته ولی این بازیکن راهی استقلال شد، تاکید کرد: دیاباته زمانی به ایران آمد که کالدرون یک هفته بعدش به کشورمان سفر کرد.

فتحی درباره احتمال پاداش دادن به بازیکنان استقلال در صورت برد در دربی، تصریح کرد: بچه های استقلال برای پیراهن و رنگ آبی و ستاره ها بازی می کنند نه پاداش.

وی در خصوص پاک نشدن اخطار فرشید اسماعیلی برای دربی گفت: تمام تلاشمان را کردیم ولی شب گذشته فدراسیون با درخواستمان موافقت نکرد.

فتحی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال برکناری استراماچونی در صورت باخت در دربی، یادآور شد: ان شاءالله که استراماچونی نتیجه می گیرد. البته در این بازی چه نتیجه نگیرد و چه بگیرد در استقلال ماندنی است.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا مذاکره با فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی برای جانشینی استراماچونی است، اظهار کرد: این نظر شما است.

فتحی مجددا در واکنش به این جمله یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «شما هر چیزی را تکذیب کنید به واقعیت تبدیل می شود»، گفت: این هم نظر شما است. استراماچونی سرمربی ما است و تمام وقت کنارش هستیم.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید:

کد خبر 390499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.