خواننده غیرمجاز ایرانی رکورد کامنت اینستاگرام را شکست + عکس

انتشار ویدئویی در اینستاگرام یک خواننده بیش از ۱۲ میلیون کامنت ایرانی گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین رکورد شکنی ایرانی ها در اینستاگرام مربوط به اظهارات عجیب دونالد ترامپ در سخنرانی مهرماه سال گذشته و در ارتباط با سیاست جدید آمریکا در قبال ایران رخ داد. ترامپ در این سخنرانی از کلمه مجعول خلیج عربی در میان سخنان اش استفاده کرد که باعث ایجاد موج گسترده ای علیه وی در فضای مجازی از سمت کاربران ایرانی شد. ایرانیان در اعتراض به ترامپ با ۲.۶ میلیون «خلیج فارس» رکورد بیشترین تعداد کامنت در اینستاگرام را شکستند.

کاربران ایرانی بسیاری برای نشان دادن مخالفت خود با این حرف ترامپ در زیر یکی از پست های او با نوشتن کامنت و هشتگ های نظیر "خلیج_همیشه_فارس"، "خلیج_فارس"، "خلیج_تا_ابد_فارس" و غیره یاد آور شدند که آنچه که از دیرباز تا کنون بوده و همیشه خواهد بود، خلیج همیشه فارس است.

پس از این ماجرا در هفته های گذشته امیر حسین مقصودلو ملقب به تتلو، خواننده غیرمجاز ایرانی که مدت ها پیش نام او در جریان انتخابات ریاست جمهوری بر سر زبان ها افتاده و سپس به خارج از ایران گریخته بود با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از مخاطبان خود خواست تا در ازای شکستن رکورد جهانی کامنت آهنگ جدید خود را منتشر کند. البته این خواننده زیرزمینی پس از عبور تعداد کامنت ها از مرز شش میلیون، آهنگ خود را منتشر کرد اما تعداد کامنت های این پست اینستاگرامی امروز به ۱۲ میلیون رسید تا ایرانی ها دوباره رکورد تازه و قابل تاملی از خود به جای بگذارند!

پیش از این رکورد کامنت دنیا در اختیار کایلی کریستن جنر هنرپیشه و مدل معروف آمریکایی با حدود ۱۰ میلیون کامنت بود.

کد خبر 390490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.