۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه می‌شود

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: تا پایان امسال ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا صلواتی ظهر امروز _یکشنبه-۳۱ شهریور ماه ۹۸_ در آیین بهره برداری از ۶۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: در حال حاضر روزانه ۱۲۰ هزار نفر توسط خطوط مختلف بی آر تی در سطح شهر جابه جا می‌شوند.  

وی با اشاره به ۶۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تصریح کرد: بخشی از این اتوبوس‌ها توسط بخش خصوصی (شرکت پیشرو دیزل آسیا) و بخشی دیگر توسط کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان بازسازی شده و در کاهش هزینه‌ها نقش چشمگیری داشته است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به تغییر مسیر در خط ۳۴ شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: تغییر بخشی از مسیر خط ۳۴ شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اعتراض‌های زیادی را همراه داشته که نشان از توجه شهروندان به استفاده از حمل ونقل عمومی دارد.

وی با بیان اینکه خط ۳۴ مبدا بخشی از اتوبوس‌های دانشگاه صنعتی بوده که از میدان جمهوری به پایانه قدس انتقال یافته است، تأکید کرد: تغییر خط ۳۴ شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در راستای یکپارچه‌سازی خطوط اتوبوسرانی و قطارشهری اصفهان و استفاده بهینه از منابع انجام شده است.

صلواتی با تأکید بر اینکه از خرید اتوبوس‌های نو غافل نشده‌ایم، افزود: باتوجه به تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای اتوبوسرانی و استفاده از ذخایر ملکی تا پایان سال جاری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده دیگر به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه خواهد شد.

وی اظهار کرد: اهمیت و اعتبار دادن به اتوبوسرانی می‌تواند در افزایش رضایتمندی شهروندان بسیار تأثیرگذار باشد.

کد خبر 390476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.