بهره‌برداری از پایانه‌های قدس و صفه در آبان ماه ۹۸

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در آبان ماه سال جاری بهره برداری رسمی از دو پایانه قدس و صفه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت افتخاری ظهر امروز-یکشنبه-۳۱ شهریور ماه ۹۸ در آیین بهره برداری از ۶۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد:‌ این اتوبوس‌ها هفته آینده در خطوط مختلف اتوبوسرانی اصفهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۲۳ دستگاه از این اتوبوس‌ها توسط کارخانه پیشرو دیزل بازسازی شده و ۲۰ دستگاه دیگر از اتوبوس‌های گازسوز متوقف شده در پایانه‌های اتوبوسرانی بوده که با تعمیرات و بازسازی مورد استفاده مجدد قرار گرفته است؛ مابقی اتوبوس‌ها نیز در شرکت واحد اتوبوسرانی و به دست پیمانکاران این شرکت مورد بازسازی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تأکید کرد: در مجموع یک هزار و صد دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از ابتدای مهرماه سال جاری با تلاش راهبران آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان روزانه ۳۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابه جا می‌شوند، گفت: در تمام کشورهای دنیا رکن اصلی سیستم حمل ونقل همگانی، اتوبوسرانی است که باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد.

افتخاری با بیان اینکه در شش ماه گذشته در بخش بهره برداری از پایانه‌ها تلاش‌های زیادی انجام شده است، افزود: بخش زیادی از هزینه‌های بازسازی اتوبوس برای نخستین بار در بودجه مناطق دیده شده که منطقه شش در این راستا پیشگام بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: سایر مناطق شهرداری اصفهان سهم حمل ونقل عمومی را در بودجه‌های خود لحاظ کنند زیرا شهرداری مرکزی به تنهایی نمی‌تواند منابع مالی مورد نیاز اتوبوسرانی را تأمین کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان مجهز به سیستم ترابولد شده‌اند، گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی خوشبختانه شاهد کاهش آمار تصادفات هستیم.

وی با اشاره به تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای اتوبوسرانی اصفهان گفت: با توجه به تصویب اوراق مشارکت و تأمین بخشی از منابع مالی تا پایان امسال می‌توانیم اتوبوس‌های جدیدی را به ناوگان اتوبوسرانی اضافه کنیم.

افتخاری خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک هشت دستگاه یورو پنج خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه می‌شود.

کد خبر 390467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.