اکثر تیم‌ها در این فصل لیگ برتر بد بازی می‌کنند

یک کارشناس فوتبال گفت: تیم نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال هجومی تر بازی کرد و مالکیت خوبی را داشت، دلیل این بازی خوب این بود که تیم نفت مسجد سلیمان در خانه بازی می‌کرد.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تساوی تیم سپاهان، اظهار کرد: لیگ متشکل از تعداد زیادی از مسابقه است، اگر قرار باشد تیمی همه بازی های خود را پیروز شود لیگ جذابیتی ندارد.

وی ادامه داد: باید هر تیمی از بازی های خود درس بگیرد، تیم پدیده پس از دو بازی که پیروز میدان بود یک شکست را تجربه کرد، اما لیگ برای تیم پدیده تمام نشده است.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: تیم سپاهان مدعی قهرمانی است و کلمه باید برای قهرمانی سپاهان وجود ندارد. سپاهان باید از الان بداند که تیم هایی که از نظر بازیکن و امکانات ضعیف می‌دانند در مقابل سپاهان با حساب و کتاب جدیدی بازی می‌کنند و تیم نفت مسجد سلیمان نیز به همین شکل بازی کرد.

چرخابی ادامه داد: تیم نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال هجومی تر بازی کرد و مالکیت خوبی را داشت، دلیل این بازی خوب مقابل استقلال این بود که تیم نفت مسجد سلیمان در خانه بازی می‌کرد و پس از گلی که خورد تهاجمی بازی کرد. تیم استقلال شرایط خوبی در جدول نداشت.

وی در رابطه با بازی تیم نفت مسجد سلیمان مقابل سپاهان، گفت: تیم نفت مسجد سلیمان در اصفهان مقابل هواداران مشتاق سپاهانی بازی سختی را پیش رو داشت و  با تفکرات جدیدی پا به این بازی گذاشته بود زیرا که در اصفهان بازی داشت.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: تیم نفت به دلیل اینکه مهمان تیم سپاهان بود سعی می‌کرد بازی را از جریان بیندازد و سعی دارد تیم سپاهانی که برای برد و گل زیاد پا به این دیدار گذاشته است را نگه دارد. تیم نفت مسجد سلیمان برای کسب همین یک امتیاز به اصفهان آمده بود.

چرخابی افزود: نفت مسجد سلیمان یک بازی دفاعی را انجام داد، تیم سپاهان برای پاس‌های کوتاه کار سختی را پیش رو داشت. سپاهان بازی را به کناره های میدان می‌برد و انواع سانتر ها را بر روی دروازه نفت مسجد سلیمان انجام می‌داد که دروازبان نفت روز خوبی را داشت و توپ هارا مهار می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه گل زدن روی توپ های ارسالی و با ضربه سر دشوار است، گفت: بازیکنان با پا بهتر می‌توانند به توپ فرمان دهند. سپاهان در این بازی سه موقعیت گل داشت که نتوانست دروازه تیم نفت مسجد سلیمان را باز کند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: از نظر من اگر سپاهان یک مهاجم سرعتی که بتواند یک در مقابل یک را به راحتی بر دارد در اختیار بگیرد کار را برای خود راحت تر می‌کند و می‌تواند نتایج بهتری را کسب کند. از نظر من در این فصل اکثر تیم ها بد بازی می‌کنند. سپاهان می‌تواند به جایگاه بهتری برسد.

کد خبر 390466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.