احداث بزرگترین خیابان مرکزی یاسوج

شهردار یاسوج گفت: احداث خیابان ۴۵ متری شهر یاسوج که بزرگ‌ترین خیابان مرکز استان است موقعیت شهری محله شرف‌آباد را نیز تا حد زیادی بهتر می‌کند.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: در دو سال اخیر توجه ویژه‌ای به محله شرف‌آباد و سایر محلات کمتر توسعه یافته شده است و پروژه‌های عمرانی خوبی نیز در این مناطق تعریف شده است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه‌ای که می‌تواند چهره شهر یاسوج را تغییر دهد و محله شرف‌آباد را نیز متحول کند، پروژه ۴۵ متری بنسجنان - شرف‌آباد - دولت‌آباد - زیرتل است که هم‌اکنون قریب به ۷۰ درصد طول این مسیر پنج کیلومتری آزادسازی و بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ متر آن نیز جدول‌گذاری شده است.

شهردار یاسوج تاکید کرد: احداث خیابان ۴۵ متری شهر یاسوج که بزرگ‌ترین خیابان مرکز استان است موقعیت شهری محله شرف‌آباد را نیز تا حد زیادی بهتر می‌کند و بزودی آسفالت بخشی از این معبر نیز آغاز خواهد شد.

مقدم ادامه داد: آزادسازی، زیرسازی و جدول‌گذاری خیابان ۲۰ متری شهرک جوشکاران به پل امامزاده مختار(ع) نیز یکی از اقداماتی بود که شهرداری برای خروج محله شرف‌آباد از بن بست اجرا کرد و با تکمیل سازه این مسیر اثرات آن بیش از پیش مشخص خواهد شد.

وی با بیان این نکته که در دو سال گذشته توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه‌ای شهر شده است، گفت: ۲۲۰ متر کانال دفع آب‌های سطحی در شهر یاسوج در حال اجراست که از جمله آن می‌توان به کانال دفع آب‌های سطحی محله بختیاری‌ها که یک معضل چندین ساله در این منطقه بود، اشاره کرد که امسال شروع شده و هم‌اکنون در حال اجراست.

وی ادامه داد: آسفالت خیابان ۲۰ متری جانبازان شرف‌آباد سال گذشته انجام شد که حجم آسفالت‌ریزی در این معبر ۱۲ هزار متربع بود.

شهردار یاسوج تصریح کرد: پروژه‌های جدول‌گذاری، زیرسازی و دال‌گذاری در نقاط مختلف شرف‌آباد از جمله خیابان‌های مهر، نیک‌پی‌ها، انبار بذر اجرا شده و یا در دست اجراست.

کد خبر 390460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.