عدالت خواهی ملت‌ها نشأت گرفته از عاشورای حسینی است

فریدن- امام جمعه فریدن گفت: فرمول استقامت و ولایت مداری دفاع مقدس به سراسر عالم منتقل شد و امروز حزب الله لبنان، انصارالله و محور مقاومت از تفکر انقلابی نشأت گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی امروز (یکشنبه) در مراسم رژه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: جنگ یک پدیده خانمان‌سوز و نابود کننده است اما جنگی که تحت مدیریت و فرماندهی تفکر الهی قرار گیرد به دفاع مقدس تبدیل می‌شود.

وی افزود: فرمول استقامت و ولایت مداری دفاع مقدس به سراسر عالم منتقل شد و امروز حزب الله لبنان، انصارالله و محور مقاومت از تفکر  انقلابی نشأت گرفته اند. امروز یک جبهه کوچک که از نظر امکانات جنگی بسیار ضعیف است کمر جنگ اقتصادی را در قلب دشمن یعنی در خاک عربستان شکسته است.

امام جمعه فریدن با بیان اینکه عزت، عظمت و اقتدار امروز ملت ایران با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست، افزود: عدالتخواهی ملت‌ها نشأت گرفته از عاشورای امام حسین(ع) است که به برکت آن اربعینی شکل گرفته که دوستداران امام حسین(ع) را گرد هم آورده است. اربعین حسینی به عنوان بزرگترین همایش با محور استقامت شکل گرفته است تا حکومت عدل الهی تشکیل شود.

وی تصریح کرد: دشمن می‌داند هر جا پیروز شدیم بر پایه استقامت بود دشمن چون با ترور و انزوای سیاسی نتوانست اهدافش را پیاده کند بنابراین می‌خواهد استقامت ملت ایران را با مذاکره سست نشان دهد و بگوید مردم ایران را وادار به عقب نشینی و نشستن پای میز مذاکره کردم.

امام جمعه فریدن افزود: استقامت یعنی اینکه یک ملت از اهداف متعالی خودش عقب نشینی نکند، امروز جامعه نیاز به استقامت دارد، اگر شعار هیأت من الذله فراموش شود خواری و خفت امت ما را فراخواهد گرفت.

اگر تفکر لیبرالی و جاه‌طلبانه داشته باشیم به سقوط خواهیم رسید

در ادامه نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انسان مومن و با ایمان همواره درمقابل دشمنان پایداری و مقاومت می‌کند.

اکبر ترکی افزود: جوانان مؤمن، انقلابی و ولایی جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمنان قرار گیرد.

وی ادامه داد: اعتقاد و قدرت روحی مسلمان نباید سست شود تا بتواند بر دشمن متجاوز غلبه پیدا کند، جوانان ایران اسلامی جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند تا دشمن دیگر خیال جنگ در سر نداشته باشد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت تأکید کرد: اگر تفکر لیبرالی و جاه طلبانه داشته باشیم به سقوط خواهیم رسید، با همگامی مردم قطعأ مشکلات فساد اقتصادی مرتفع می‌شود، اگر اعتقاد داریم که اسلام جهانشمول است نباید مذاکره را قبول کنیم.

کد خبر 390457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.